1.478 visninger
|
Oprettet:
Nyindflyttet han killing på 15 uger gemmer sig {{forumTopicSubject}}
Hej alle. I går fik vi en lille ny han killing hjem på 15 måneder. Han har aldrig været udenfor, så han er beregnet som indekat i vores lejlighed.
Siden vi kom hjem i går har han gemt sig under sofaen. Har har ikke været ude og spise, drikke eller i kattebakken. Vi kan heller ikke lokke ham ud med godbidder eller snak.
Har købt feliway sprayen, men er i tvivl om jeg kan spraye inde i stuen hvor han er. Har læst at man skal spraye inden katten kommer ind i rummet. Jeg ved godt det kan være meget stressende og at han skal vænne sig til sine nye omgivelser, men synes det er så synd.
Hvad skal jeg gøre? hjælp!
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.252
Jeg har haft en, der gemte sig bag et skab de første 4 måneder og kun kom ud om natten for at spise/gå i bakke. Men det er ikke sjovt at blive ved med at gemme sig, så katten skal nok komme frem.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
HVIS han kommer og snuser til Dig må Du IKKE bevæge Dig eller sige noget som helst de første ca. 10 gange - heller ikke selv om der går 10 døgn før I når dertil.
Du må naturligvis gerne stille noget superlækkert på gulvet på den anden side af Dig
Men som de andre skriver skal der MASSER af tålmodighed og ro til. Hvad ved Du om hans 1. 15 måneder? Har han haft dårlige oplevelser med sine mennesker eller bare ingen oplevelser? Dét gør en stor forskel i, hvor tålmodig og forsigtig Du skal være.
Min "vilde" MisseMor lader stadig som om hun er vældig bange for mig, men når hendes klør begynder at hænge i gulvtæppet og sofaen, lader hun sig "overrumple" og får klippet klør uden ballade
Det skal nok gå for Dig og Din lille nye ven
De allerbedste hilsener
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.104
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
De allerbedste hilsener
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.252
aug 2018
Følger: 12 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
Nyindflyttet han killing på 15 uger gemmer sig