1.232 visninger
|
Oprettet:
min kat har været til dyrerlægen {{forumTopicSubject}}
hej. min kat er blevet stelliseret samt at den har fået fjernet en bule her den 23 december. hun kan ikke lade såret være og vil så høre om der var nogen gode råd til hvordan jeg kan få hende til at holde op med det.... det bedste vil jo nok være en skærm. er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en... dyrerlægen åben først igen den 4 januar så der kan jeg så ikke få fat i en... kan man selv lave en og af hvad.. ville værer glad hvis nogen kunne hjælpe
jun 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 6
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9807
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
men hva med de der blå skærme man kan få hos dyrlægen det er jo lige som en skærm men bare i plastik/stof lignende ,jeg tænker feks en dækkeserviet der er klippet til det gør da at katten ikke kan komme til .. ved ikke om det var noget .
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
En skærm stresser katten alt for meget, og stress = langsom og dårlig heling, ligesom der kan opstå svamp omkring dens mund, da den ikke kan rense sig, når den har spist.
Som bodystocking kan du også bruge et bomuldsærme (ikke noget syntetisk) eller noget tube-gaze i lårtykkelse (husk at lave huller til forbenene). Mellem den og såret kan du så lægge et mini-bind.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
min kat har været til dyrerlægen