{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare lige et spørgsmål...
  • #1   20. nov 2005 Jeg giver ind i mellem Mischa og Bazooka Pussi's portionsposer.. Men det er mest hvis de er på tilbud, og da Mischa var alene med mig, for der kunne hun ikke spise en dåse med mad hurtigt nok..

Men synes da det er en fin idé hvis du ikke vil have din kat kun skal leve af dåsemad, for så er det jo kun i små portioner som man kan give dem ved siden af tørkosten.. smiley

• #2   20. nov 2005 Men er det mon det samme vi snakker om.. Hehe.. er det dåsemad i portionsposer du skrev om? eller er det noget helt andet?

• #3   20. nov 2005 Jeg har også købt en, du ved sådan en lille pose.. og gav hende det halve.. Men hun var helt vild med det.. Hun har allergi og får noget specielt foder z/d fra hills.. Hun må ikke få ret meget andet udover hendes tørkost så får hun eksem.. Desværre, for det er rigtig svært når man også har en lille killing som får killinge tørkost..

• #4   20. nov 2005 Jo jeg tror vi snakker om det samme.. Det er i sådan nogle små poser ikke på dåse..

• #5   20. nov 2005 Jaaa, ok... det ved jeg så ikke så meget om.. hehe smiley Har heldigvis to næsten alt ædende katte, som ikke har vist tegn på de ikke kunne tåle noget endnu.. Heldigvis.. Men ved du så om hun kan tåle det der? Hvis hun kan det, så er det da sikkert en god idé.. smiley Så længe hun får tørkost også, så skader det jo ikke hun også får lidt dåsemad.. Bare husk hvis hun får vejet tørkosten, at hun skal have den del mindre af det så.. hehe, lidt matematik der smiley

• #6   20. nov 2005 Jo hun må gerne få lidt, men det er hvis hun får for store mængder af noget andet at hun får alergi.. Altså jeg ved ikke om du forstår hvad jeg mener.??

• #7   20. nov 2005 Molly og Raja deler en pose pussi/Whiskas eller lign. når det er fredag eller lørdag, når vi andre også sidder og snolder. De elsker det. Jo mere forskelligt de får, jo mere sikker er du på at de ikke bliver kræsne. Men de kommer an på om katten kan li det de får serveret eller ej.
    Molly og Raja kender godt lyden når jeg åbner skabet hvor deres mad og legetøj står........straks er de der. Det er lige før de kravler op af mine ben hvis det går for langsomt med at åbne en pose.

• #8   20. nov 2005 Jaaaa, sådan er Bazooka også.. Sådan som Runa beskriver smiley hehe..
    Men Camilla, hvis det bare er fordi hun ikke må få for meget af en ting, så er de poser jo rigtig gode til din kat smiley

• #9   21. nov 2005 Jeg giver Dufa lidt Pussi portionsfoder ind imellem bare for at suplere lidt til tørkosten. Men Dufa gider kun vådkost når det har stået lidt og blevet kedeligt. Hun kan ikke lide det friske. *G*
    Jeg har desuden forhørt mig hos dyrlægen om det dér "Dyrlægens bedste" man får i Føtex, for det havde jeg også købt til Dufa, men dyrlægen sagde at det bestemt ikke havde noget med dyrlægens bedste at gøre. Det er bare et navn.

• #10   22. nov 2005 Okay.. Tak for jeres svar.. Jeg spurgt også min dyrlæge ang. Whiskas, og det sagde han man ikke skulle fodre med.. Men det er der sikker mange meninger om..

Kommentér på:
Bare lige et spørgsmål...

Annonce