{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Bare et spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Da jeg (i juli sidste år) købte Louie på et kattehjem, var jeg meget spændt på hvordan han ville reagere når vo kom hjem!!!!
Havde faktisk regnet med at han ville gemme sig;)
Han gjorde så lige modsat, han smøg sig op af os alle ( mig selv og 3 børn) og hver gang vi satte os i sofaen, kom han og kravlede helt op i ansigtet på os, hvilket vi jo syntes var skønt;)
Med tiden er han holdt op!!!!
Hvilket bringer mig til mit spørgsmål: som jeg ser det har han gjort det af usikkerhed???? Som om han ville indynde sig???
Han er stadig meget kælen, men vil ikke være på skød eller i møbler, men følger os ALLE steder og naboerne har accepteret, at hvis jeg er på besøg, så er Louie også;)
Han er meget sky over for fremmede, men os løber han i møde og snakker og hilser;)
Er slet ikke i tvivl om at han trives, og hele vores liv(næsten) drejer sig om ham;)
Han vil rigtig gerne hele tiden være hvor vi er og vil rigtig gerne kæles, når bare han har jordforbindelse;)
Har jeg ret i mine antagelser????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare et spørgsmål
  • #3   10. sep 2012 Felis: det skal ikke forstås som at han ikke går nogen steder uden os, for det gør han bestemt også;)
    Og i dag kan vi også bære ham, hvor han bare slapper af, som vi slet ikke kunne i starten;)
    Forstår godt hvad du mener, men føler at han er tryg og stoler på os nu.....vi er hans 5. hjem, og han var 13 mdr. da vi købte ham.
    Som sagt er han stadig sky over for fremmede, undtagen børn som kommer i vores hjem, de kan alle gå til ham....voksne fremmede har han svært ved, særligt mænd

• #4   10. sep 2012 Man kan jo kun gætte sig frem. Jeg tror bestemt også at han stortrives. Og at han er så selvsikker , at han ikke længere behøver at ligge på skødet - og følger jer fordi han er tryg ved jer.

• #5   11. sep 2012 Min hankat Ozzy - har det lidt på samme måde... Han elsker også at blive kælet og nusset med - men det skal kun foregår på gulvet. Han hader at blive taget op og er heller ikke meget for, at siddet på skødet, men vil hellere end gerne ligge ved siden af i sofaen og blive nusset. Da han var lille var han stik modsat.
    Jeg tror bare det er noget som kommer med aldren og de bliver mere selvstændig. Så han får det bare som han kan lide det smiley

Kommentér på:
Bare et spørgsmål

Annonce