{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Hjælp - Urenlig kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Håber i kan kjælpe mig. Min Felix på seks måneder er begyndt at pisse i vores senge.

Jeg gav ham et bad i mandags og dt kunne han bestemt ikke lige og lige da jeg havde tørret ham med et håndklæde løber han direkte ind ig pisser og skider i vores senge. Vi gik ud fra at dette var en engangsforestilling da vi gik ud fra han han var bange, skræmt og frustreret over badet.

Nu mend jeg var i bad lå han fint oven på sin KATTEBAKKE og lå og kigget (gør han altid når jeg er i bad da han miaver meget hvis jeg lukker døren ud til badeværelset) og lige da jeg var færdig gik han gudhjælpemig ind i vores seng og pisset igen.

Hvad kan jeg gøre for at få ham til at stoppe med det, for det er pisse klamt og det stinker. Ville det hjælpe at kastrere ham?

RODALON er til gengæld guds gave til menneskeheden til at fjerne lugten fra kattepis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Urenlig kat
  • #1   11. nov 2009 Hejsa

Det kan være han er begyndt at forbinde badet med at man skal tisse i sengen.
    Det kan også være han 'trænger' til, at blive kastreret, eller at han har fået en urinvejs infektion.
    Symptomer på urinvejs infektion er meget ofte pludselig urenlighed, det kan så være det er kommet tilfældigt samtidig med han har været i bad.
    Hvorfor skulle han bades?
    Jeg synes du skal tale med dyrlægen om at få undersøgt han for urinvejs infektion, samt kastration.
    Pøj-pøj med det
    Pia

Kommentér på:
Hjælp - Urenlig kat

Annonce