{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

hun bløder ikke mere {{forumTopicSubject}}

Hej igen,

en lille opfølgning på min tråd "mysteriet om min drægtige kat".

Hun er stoppet med at pletbløde, og der er ingen killinger at se... endnu... her til morgen synes jeg god at maven var vokset mere..

skal jeg være bekymret for den blødning? når der stadig ingen killinger er at se?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun bløder ikke mere
  • #2   2. nov 2009 uanset om hun stadig bløder mener jeg at du bør søge dyrlæge med det samme... det er ikke normalt at hun bløder før hun skal til at føde..

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#3   2. nov 2009 dyrlægen er underrettet. Jeg skal observere hende nøje, og det kan jeg jo også da jeg er hjemme.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#4   2. nov 2009 ja ok, det er jo også en mulighed - her til morgen har jeg bare en fornemmelse af at hun kan føde når som helst..

• #5   2. nov 2009 Jeg ville absolut tage til dyrlæge straks,er enig med de andre i at det lyder som en livmoderbetændelse og det er livstruende hvis det ikke behandles.
    Livmoderen sprænger simpelthen,hvis den ikke fjernes.

• #6   2. nov 2009 Jeg ved ikke om det er det samme ved katte, men ved mennesker kan man også pletbløde uden man er i fødsel eller der er noget galt smiley

men hvis du er i tvivl er det jo altid en god ide at rådføre sig med sin dyrlæge smiley

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#7   2. nov 2009 Dyrlægen mener at det er pga drægtigheden og at det snart er. Jeg har bestilt tid, så hvis hun ikk pludselig føder, så kommer hun afsted.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#8   2. nov 2009 Hej igen, hun har ikke blødt i flere dage, hun pletblødte lørdag aften og så ikke mere.

kunne først få en tid til kl 18 idag, da min mand skulle hjem med bilen (vi bor langt ude på landet) - så vi kører om lidt. Jeg skal nok skrive senere, tak for tankerne

• #9   2. nov 2009 Held og lykke med missen smiley

Kommentér på:
hun bløder ikke mere

Annonce