kattemor bløder..? {{forumTopicSubject}}
hej..
I går fik min lille Åberg 4 små lækre bebser:) jaaah
fødslen og alt gik fint. den sidste killing var ca. 20 gram mindre end de andre 3 og også lidt svær at få gang i, men nu har den det fint.
jeg ved godt at de bløder en smule bagefter en fødsel, men hvor meget? altså i går kom der lidt frisk blod ca. 6 timer efter den sidste blev født. i dag er det sådan brunligt og lugter en smule. men altså det hænger i pelsen, hun gør sig ikke ordentlig ren, jeg har prøvet at vaske hende men hun vender sig om og ser total sur ud..
jeg har snakket med dyrlægen fordi jeg ikke var sikker på den sidste moderkage kom ud, men hvis den stadig er derinde ville hun så ikke bløde frisk og meget blod hele tiden ? dyrlægen havde for øvrigt AAAALDRIG i sine 20 år set at der havde siddet en moderkage eller fosterhinde tilbage i katten... så han fik mig egentlig beroliget i går aftes. Men jeg blir ved med at tænke på om den nu os er kommet ud.
Missemor har det godt hun spinder, passer de små, spiser og drikker, så der er ikke noget som tyder på noget skulle være galt, andet end det flåd bagfra..
det er første gang der kommer killinger hos os, så vil gerne høre jeres meninger, skal jeg køre de 40 km til dyrlæge i dag eller kan jeg vente til mandag? kører self. hvis hun blir dårlig eller noget men lige nu har hun det fint.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Det skal være frisk rødt blod der ikke lugter - ikke mørkt og heller ikke for lyst.
Tag hendes temperatur
jan 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 4
mar 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 160
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
jan 2011
jan 2011
kattemor bløder..?