{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg bruge af våd-foder?!
  • #2   30. okt 2009 Mit råd... Ingen våd foder...

Der er ikke nogen grund til og give våd foder og med mindre du vil give en 20 kr pr dåse så er alt det våd kost du kan købe rundt omkring bare affalds kød...

Hvis du endelig vil give andet til din kat hvorfor så ikke lave det selv??
    Jeg køber tit sej filet, kyllling, torsk og så meget andet og koger det til mine katte.. De elsker det...

Du skal bare sørge for og give din kat/killing det rigtige tør foder så den er dækket ind med alt.. Dvs ingen super marked tør foder produkter eller våd kost....

• #3   30. okt 2009 han får Arion tøskost til killinger, har jeg kun hørt godt om, både herinde og da jeg spurgte i forretningen...

Men nu er han fan af vådkost, og syntes da han skal have lidt kræs engang imellem..

• #4   30. okt 2009 Jeg køber LUX vådfoder fra ALDI til 6 kr pr dåse (med 400 gram i mener jeg).. Det har en rimelig høj kødprocent, ingen sovs som fyldstof.. Og så EEEEEELSKER mine det bare og har gjort det siden de smagte det første gang i 3-4 ugers alderen.. smiley

• #5   30. okt 2009 Mine katte får Hills Tender Chunks, hedder de vidst. Det er i portions-poser. Mine katte vil ikke spise andet. Det er noget dyrere end alle de billige supermarked mærker, men det kan anbefales. Det kan købes både til killinger og voksne.

• #6   30. okt 2009 Lonnie: her i sidste uge købte jeg også 5 poser af Hills tender chunks til killinger, men syntes ikke han rigtig han viste den store interesse for det.

• #7   30. okt 2009 Lotte F: jamen, de har de da ikke til killinger, vel?

• #8   30. okt 2009 Nogle katte er også bare kræsne.

Vores katte vil KUN spise Hills Tender Chunks. Sebastian spiser kun meget lidt af det, og Oliver er helt vild med det. Men de vil ikke have hverken tun, kylling eller noget som helst andet end deres tørkost, og Hills vådfoderet. Så her kan man snakke om meget kræsne katte.

• #9   30. okt 2009 Hills Tender Chunks - der er sukker i:-( Tun, rejer pg lignende er ikke kattemad - kan gå an en sjælden gang som "slik".

Katte har rigtig godt af vådkost da de fleste drikker for lidt - det går ud over både urinveje og nyrer. Desuden klisterer tørkosten til tænderne og kan være medvirkende til bakteriel infektion.

Lux fra Aldi er et godt alternativ. Ellers har de masser af god vådmad hos zooplus i tyskland:
    Boziita
    Gray
    Feline Porta
    - dem køber jeg ofte hjem.

Kogt kylling og råt kød er fint også.

• #10   30. okt 2009 Nu tænkte jeg mere på produkter der kan købes i Petworld eller Maxizoo smiley

• #11   30. okt 2009 Men findes Lux i en killinge udgave?

• #12   30. okt 2009 jeg har brugt kitekat, men udelukkende som en godbid, og langt fra hver dag..

nu er jeg gået over på barf, så lige nu får de ikke godbider ud over det, da deres maver lige kal vænen sig til det smiley

• #13   30. okt 2009 Jeg har tænkt mig at han skal have tørkost stående hele dagen, sammen med hans vand, og så er jeg på vej ud for at købe en 3. skål, som jeg ved aftensmads tid vil lægge lidt lækkert i, det kan være rester fra maden, eller et brev vådkost, så er spørgsmålet jo bare hvilken vådkost det skal være smiley

• #14   30. okt 2009 Trine P - en alm. tallerken kan også fint bruges til vådfoder smiley

• #15   30. okt 2009 Tanja: I know, men fint skal det være smiley
    Og skal alligevel ud i MaxiZoo hvor de andre skåle er købt, og den koster kun 30 kr smiley

• #16   30. okt 2009 30 kr syntesj eg godt nok er meget for en skål smiley Jeg plejer aldrig at give mere end 15

• #17   30. okt 2009 Syntes bare de var så fine, med skridsikker bund og det hele smiley

Skal også have kigget på et underlag, for når han får vådfoder eller anden godt, så har han det med at hive det op fra skålen, og lægge det på gulvet og spise, det gratøre, hehe....

• #18   30. okt 2009 hehe, mine har skåle i bakker smiley

• #19   30. okt 2009 Vores får kun en gang i mellem vådkost, når de skal forkæles. Som sagt er Hills Tender Chunks det eneste de vil spise. De vil heller ikke have kogt kylling, råt kød eller noget som helst andet.. De er nogle kræsne små misser.

• #22   30. okt 2009 Lux laves ikke som killingemad.. Men hvis det ikke er det eneste foder de får, er det jo også lige meget.. Mine killinger fik Lux fra de selv begyndte at spise.. Og så havde de almindelig killingetørkost stående fremme hele tiden...

• #23   30. okt 2009 Dåseslaven og siameserdrengene...: en dåse vådfoder behøver bestemt ikke koste 20 kr.! Køber man hos zooplus kan man få rigtig god kvalitet til ca. 7 kr. for en dåse med 70-90 gram i. Men ja, man må jo sige, at rene produkter, som man selv tilbereder, jo må være det allerbedste, man kan give dem! :o)

Jeg har prøvet de ypperste varianter, økologisk, rent kød osv. osv., men det eneste mine katte vil have, er Hills - den "gammeldags" slags. De får kun hver ca. en spiseskefuld hver aften, men til gengæld er det højdepunktet på hele dagen! Så jeg synes bestemt, det er det værd, når de bliver så glade! ;o)

Kommentér på:
Hvad skal jeg bruge af våd-foder?!

Annonce