{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Oliver er død :( {{forumTopicSubject}}

Ja her idag, blev Oliver, min store dejlige bamsemis kørt ned smiley Han er før blevet kørt ned, hvor han blev opereret inde i maven og fik ordnet sit knuste bækken og levede videre uden mén. Den gamle skade sprang så op ved påkørslen så han var helt lam i bagkroppen og blødte ud af munden smiley Vvi kunne høre han skreg mens vi sad og spiste aftensmad, så jeg gik ud for at hente ham, i starten troede vi han bare var oppe og slås igen, men så lå han helt stille ude på vejen, og da jeg kom hen til ham hev han efter vejret og var helt slap. Men med det samme jeg nåede hen til ham holdt han op med at skrige, som om han vidste at nu var jeg hos ham. Jeg prøvede at løfte ham, men han faldt helt sammen i mine hænder, og da gik jeg så i panik, også fordi det var umuligt at se noget udenfor i mørket. Jeg løb så ind og råbte til mine forældre, at Oliver lå ude på vejen og knapt kunne trække vejret, så min stedfar hentede ham, og fik ham ind på et tæppe hvor han bare lå og krampede og hev efter vejret og blødte ud af munden. Det var så ubehageligt at se på, og min mor var allerede i fuld gang med at ringe til dyrlægevagten, hvor vi så blev henvidst til en dyrlæge i Bryndum, så vi fik pakket Oliver forsigtigt ned i en kasse for at have styr på ham.. Da jeg satte mig ind på bagsædet og fik Oliver ind ved siden af, var hans ører og snude helt kolde, og han havde haft afføring ved påkørslen. Efter cirka 5 minutter kunne jeg bare mærke, at nu var det slut, han trak ikke vejret mere, og hans pupiller var udvidne og kolde. Så jeg sad og nussede ham på vej til dyrlægen, som kun kunne konstatere at han desværre var død smiley Men at han sikkert heller ikke havde kunne gøre noget.. Men hold op hvor er det hårdt, en kat man har fuldt i tykt og tyndt gennem 6½ år.. Og han var bare den bedste kat, stor og tyk og dejlig, aldrig i dårligt humør, virkelig en menneskets bedste ven. Nu ligger han begravet ude i haven ved siden af sin storebror, og himlen er blevet en stjerne rigere. Hvil i fred, min store skat smiley :'''(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliver er død :(
  • #1   25. okt 2009 Trøste kram fra mig :o(
    R.I.P smukke Oliver.

• #2   25. okt 2009 Mange tak skal du have smiley Det er godt nok forfærdeligt, når man slet ikke er forberedt på at miste dem smiley Og det værste er bare at bilen bare kørte videre og lod ham ligge på vejen. Er bare så glad for at vi hørte ham med det samme..

• #3   25. okt 2009 Ja jeg kan heller ikke fostå at bilisten ikke stoppede, og
    godt at du nussede ham til det sidste :´( For sku helt
    tåre i øjene ved tanken.

• #4   25. okt 2009 Nej det er mig også ubegribeligt, for selvfølgelig kan man mærke man kører et så stort dyr over, han var altså ingen lille kat. Og tror på han har skreget, det er jo hele hans mave der er rykket op nærmest. Og bækkenet der er knust. Men vi sad hos ham hele tiden, og han lå varmt i et tæppe. Så det er også det jeg beroliger mig selv med, at han have det godt og var sammen med de mennesker han kendte, selvom han må have haft utrolige smerter smiley Ja, sidder også kigger billeder af ham som baby, og kan bare huske alle de gode stunder med den store bamse smiley Men tak for din medlidenhed, der varmer i en mørk stund! smiley

• #5   25. okt 2009 Føler med dig smiley
    Det gør mig utrolig ondt, kender desværre tabet.
    Syntes bare at du skal vide at du ikke er alene om sorgen.

• #6   25. okt 2009 Det er dejligt at vide, det er aldrig sjovt at miste, men Oliver var ubetinget en udekat, og ville aldrig kunne trives som indekat, så det er jo desværre den risiko man løber! smiley

• #7   25. okt 2009 Puha smiley Sikke en omgang. Gør mig virkelig ondt.
    Som Ann skrev .. Man får tårer i øjnene. Hvis jeg stod
    i din situation ville jeg gå helt ned. Synes det er stærkt
    af dig at kunne snakke/skrive om det .. R.I.P Oliver.

• #8   25. okt 2009 Jeg tudbrølede også lige fra jeg fandt ham ude på vejen til han var begravet. Og sidder stadig med tårer i øjnene. Han var en dejlig kat, men som sagt tror dyrlægen heller ikke han viille kunne have gjort noget for ham så medtaget han var smiley Så håber han er et bedre sted nu !

• #9   25. okt 2009 Gør mig meget ondt R.I.P smukke Oliver..

• #10   25. okt 2009 Jeg sidder med vores lille killing nu som også savner "storebror", og går rundt og kalder på ham og ikke kan forstå hvor han er blevet af smiley

• #11   25. okt 2009 Ej hvor en frygtelig historie. Men godt i fandt ham og kunne holde om ham så han var hos jer og ikke bare lå der på vejen. Hvor jeg føler med dig. Det er så hårdt at miste. Men godt du var hos ham.
    Trøstekram
    Mille

• #12   26. okt 2009 Mange tak søde Mille smiley Det er også det jeg trøster mig med, at han var hos os, og vi fik sagt nogenlunde farvel. Sad bare og ventede på han vågnede op igen, men det var bedst han fik fred når han havde så store indre kvæstelser!

• #13   26. okt 2009 jeg mistede en 1 dag gammel killing igår. det var heller ik sjovt. man kan godt bli ked af det når man mister et dyr man holder af

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #15   26. okt 2009 Uhh nu tuder jeg smiley vi har oplevet det samme, og ved hvor hårdt det er!! Vi kom dog aldrig til dyrlægen, hun blev begravet med det samme smiley der var bare intet at gøre.. Det hjælper at skrive om det, så det er godt du gør det smiley

Ja han er et bedre sted sammen med min lille skat også!

Trøste kram fra mig

• #16   26. okt 2009 Mange tak allesammen, og er ked af at høre det med jeres dejlige katte.
    Jeg har godt nok også grædt og grædt, jeg har fulgt min elskede kat igennem 6½ år, og han vil helt sikkert være savnet af alle smiley
    - Grunden til at vi kørte til dyrlægen var heller ikke fordi vi troede han kunne reddes, det var jo bare ikke til at vide han ville dø efter 5 minutter, men han skulle hvertfald ikke ligge og lide i flere timer, så hellere give ham en værdig afslutning med en eventuel aflivning. Men det er bare den mest forfærdelige måde at miste et dyr på, det kommer så brat.

Kommentér på:
Oliver er død :(

Annonce