Oliver er død :( {{forumTopicSubject}}
Ja her idag, blev Oliver, min store dejlige bamsemis kørt ned Han er før blevet kørt ned, hvor han blev opereret inde i maven og fik ordnet sit knuste bækken og levede videre uden mén. Den gamle skade sprang så op ved påkørslen så han var helt lam i bagkroppen og blødte ud af munden Vvi kunne høre han skreg mens vi sad og spiste aftensmad, så jeg gik ud for at hente ham, i starten troede vi han bare var oppe og slås igen, men så lå han helt stille ude på vejen, og da jeg kom hen til ham hev han efter vejret og var helt slap. Men med det samme jeg nåede hen til ham holdt han op med at skrige, som om han vidste at nu var jeg hos ham. Jeg prøvede at løfte ham, men han faldt helt sammen i mine hænder, og da gik jeg så i panik, også fordi det var umuligt at se noget udenfor i mørket. Jeg løb så ind og råbte til mine forældre, at Oliver lå ude på vejen og knapt kunne trække vejret, så min stedfar hentede ham, og fik ham ind på et tæppe hvor han bare lå og krampede og hev efter vejret og blødte ud af munden. Det var så ubehageligt at se på, og min mor var allerede i fuld gang med at ringe til dyrlægevagten, hvor vi så blev henvidst til en dyrlæge i Bryndum, så vi fik pakket Oliver forsigtigt ned i en kasse for at have styr på ham.. Da jeg satte mig ind på bagsædet og fik Oliver ind ved siden af, var hans ører og snude helt kolde, og han havde haft afføring ved påkørslen. Efter cirka 5 minutter kunne jeg bare mærke, at nu var det slut, han trak ikke vejret mere, og hans pupiller var udvidne og kolde. Så jeg sad og nussede ham på vej til dyrlægen, som kun kunne konstatere at han desværre var død Men at han sikkert heller ikke havde kunne gøre noget.. Men hold op hvor er det hårdt, en kat man har fuldt i tykt og tyndt gennem 6½ år.. Og han var bare den bedste kat, stor og tyk og dejlig, aldrig i dårligt humør, virkelig en menneskets bedste ven. Nu ligger han begravet ude i haven ved siden af sin storebror, og himlen er blevet en stjerne rigere. Hvil i fred, min store skat :'''(
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
R.I.P smukke Oliver.
jan 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 64
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
godt at du nussede ham til det sidste :´( For sku helt
tåre i øjene ved tanken.
jan 2005
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Det gør mig utrolig ondt, kender desværre tabet.
Syntes bare at du skal vide at du ikke er alene om sorgen.
jan 2005
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 36
Som Ann skrev .. Man får tårer i øjnene. Hvis jeg stod
i din situation ville jeg gå helt ned. Synes det er stærkt
af dig at kunne snakke/skrive om det .. R.I.P Oliver.
jan 2005
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
jan 2005
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Trøstekram
Mille
jan 2005
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 34
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
Ja han er et bedre sted sammen med min lille skat også!
Trøste kram fra mig
jan 2005
Jeg har godt nok også grædt og grædt, jeg har fulgt min elskede kat igennem 6½ år, og han vil helt sikkert være savnet af alle
- Grunden til at vi kørte til dyrlægen var heller ikke fordi vi troede han kunne reddes, det var jo bare ikke til at vide han ville dø efter 5 minutter, men han skulle hvertfald ikke ligge og lide i flere timer, så hellere give ham en værdig afslutning med en eventuel aflivning. Men det er bare den mest forfærdelige måde at miste et dyr på, det kommer så brat.
Oliver er død :(