{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Killing bider {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Vi har en dejlig killing på 4 mdr som bider ufattelig meget...

Hun er meget legesyg og det er jo dejligt men når man vil nusse hende og når hun putter og spinder så bider hun... Det virker som om det er hendes måde at nusse på, hvor en anden kat måske ville slikke på hånden...

Har i en idé til hvordan vi får hende vendt af med at bide så meget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing bider
  • #1   13. okt 2009 Min killing gør det samme.....Jeg er sikker på,at det nok skal gå over.
    Er hun begyndt at skifte tænder?..Det spiller også ind

• #2   13. okt 2009 Vi har ikke set hende tabe nogen endnu men ja det kan måske være derfor... Vi syntes bare det er meget

• #3   13. okt 2009 Det er nok fordi de er alene killinger, bideriet er den måde hvorpå de leger og træner hinanden

• #4   13. okt 2009 Alice---> Mener du at det bliver bedre med tiden? Eller tror du der er noget vi kan gøre for at reducere det nu?

• #5   14. okt 2009 De fleste katte viser med kropssprog, når de har fået nok af at kæle eller bliver overstimulerede af det. Måske er det kun små tegn såsom ørerne lidt tilbage eller bevægelse af halespidsen. Vær opmærksom på hendes kropssprog, så I når at stoppe kæleriet, inden hun bider.
    Hvis hun bider, så hold hånden stille og piv højt.
    Og brug altid legetøj til leg - aldrig hænder.

• #6   14. okt 2009 jeg plejer at tage fat i nakkeskindet på min, og så sige nej, og gøre det igen vis han bliver ved med det.

• #7   14. okt 2009 heej jeg ville sige alle killinger gør det ind til de bliver store, fordi nå du nusser dem tror de du ville lege med dem, og hvis den er ved og skifte tænder eller få tænder lig som børn skal de have noget og bide i , men jo størrer hun bliver jo mindre gør hun det, det hjælper ikk skælle ud de er jo ligsom små børn

• #8   15. okt 2009 Min hankat på snart 9 måneder gumler stadig i mine fingre når han bliver meget kælen.. Men han bider ikke som sådan.. Men bider blot tænderne sammen uden på fingeren hvis I forstår?! smiley

Kommentér på:
Killing bider

Annonce