{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Killing der bider? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og har fået en killing for lidt over en uge siden, cirka. Og lad nu vær med at bide hovedet af mig, for jeg spørger, fordi jeg ikke ved det smiley

Men det er sådan, at indenfor de sidste to dage, er han begyndt at bide i os. Alle i familien er udsat for det. Det er som regel hvis man ligger og nusser, eller hvis man skal løfte ham (og løftes skal han jo kunne blive), og så sidder der pludselig en kat i armen på en.

Hvad gør man? Er det normal killingeadfærd og det bare går over på et tidspunkt? Kan man gøre andet end at sige 'nej' til killingen, og ligesom rykke den væk fra en?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing der bider?
  • #1   3. sep 2018 Det er helt normalt.
    Ved min har det virket at græde ligesom en anden killing ville gøre hvis den tager for hårdt fast. Så har han sluppet. Idag bruger han kun bløde poter når han leger og tygger lidt i en men aldrig hårdt. smiley

Han er 5 måneder + en uge nu smiley

• #2   4. sep 2018 Det er ret normalt, men for at undgå at det bliver en dårlig vane vil jeg anbefale at bruge en Kickeroo eller et andet stykke legetøj som han rigtig kan bide fat i og sparke. Så bliver han distraheret fra jeres arme og lader sin energi gå ud over legetøjet smiley
    Mine to er stadig rigtig glade for deres Kickeroo fra kong:
    https://www.zooplus.dk/feedback/shop/kat/kattelegetoej/catnip_legetoej/kong/182755
    Ellers har de også nogen i maxizoo, de er værd at prøve, for han virker meget legesyg og skal have brugt en masse energi smiley
    (Dog skal man huske at bruge den hver gang, det har hjulpet rigtig meget med min Akio, han kan også være lige lovlig legesyg og har stadig brug for at få kickerooen en gang imellem)

• #3   4. sep 2018 Hvordan er udtrykket når den gør det? Virker den legesyg eller får det et aggressivt udtryk?

• #4   4. sep 2018 Sandra: Han virker umiddelbart "bare" legesyg. Har dog fundet ud af at løse det, ved at give ham noget af sit legetøj, når han bider. Så bider han i det i stedet for os smiley

• #5   4. sep 2018 min Fie gør det samme. hun har dog en forkærlighed for næser smiley
    hun kommer gerne og hygger under dynen, og så lige pludselig så tager f.. ved hende op og vasker en i hovedet for derefter at tage et bid i næsen

så min næse ligner noget som er løgn af bidemærker

hun vil da også gerne bide når hun leger vildt. hun gør det samme når hun leger med de andre katte.

Kommentér på:
Killing der bider?

Annonce