{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

HJÆLP- Min hankat tisser alle steder {{forumTopicSubject}}

Har virkelig brug for et godt råd. Vores fertile hankat tisser alle andre steder end bakken.
Jeg har efterhånden prøvet alt!
Har købt den største bakke man kan få til ham, har sat Feliway op i to rum, har prøvet at ændre grus, har både prøvet med "gå væk kat" samt noget andet fra dyrelægen, Hans mådskål står ikke i nærheden af bakken, når jeg tører hans tåre væk vasker jeg af med Grundrens, har også prøvet rodalon samt en masse andre produkter. Han er en avlskat, så derfor vil han IKKE blive kastreret. han går sammen med vores fertile hunkat. Men det er ikke kun når hun er i løb han gør det, det er altid. Vi er ikke flyttet og har heller ikke fået nye dyr, eller andet nyt i omgivelserne.
Har virkelig brug for jeres gode råd!
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP- Min hankat tisser alle steder
  • #1   8. okt 2009 Er ked af at sige det, men tror ikke der er så meget at gøre.
    Det er derfor det kan være svært med avls hankatte, de fleste opdrættere der har egen avlshan har jo et rum eller noget kun til dem, da de jo ofte vil strinte. smiley

• #3   8. okt 2009 Sådan er de fleste fertile hankatte :0) De 3 fertile hanner vi har haft har alle været nogen værre tissegrise...så enten bygger du et hankattehus, katrerer ham, eller lærer at leve med det.

• #4   8. okt 2009 Mange tak for jeres svar.
    Ja han har også været hos dyrelægen.
    Men nogle gange klare han den også i noget tid uden at tisse nogle andre steder end bakken.
    Håbede bare at der måske var en sidste mulighed. Men er efterhånden ved at have vendet mig til det.
    Men endnu engang tak for jeres svar.
    Ha en dejlig aften-

• #5   9. okt 2009 Hvordan kom det som en overraskelse? *tøhø*

Sådan er de fleste fertile hankatte, og sådan er livet som opdrætter. Tænk at folk der kommer på killingebesøg bagefter siger ude i byen:"....uhhh der lugtede godt nok af hankat.." Ja og der lugter af ko hos en mælkeproducent, af gris hos en flæskestegsproducent, af fisk hos en minkavler osv osv

Når hankatten strinter, når han taber sig, når han er rastløs 24-07-365, så skal han kastreres, en anden hankat købes. En sjælden gang så møder man en hankat, som ik strinter, men der er lææænge imellem.

Jeg tror ik på hankatteafdelinger eller at holde strintemikkelerne fertile i hjemmet.
    Det er surt, men kattenes tarv frem for vores ønsker *S*

• #6   9. okt 2009 Hej Michele.
    Du kan trøste dig med at han laver
    nogle skønne killinger :o)
    Vh. Din nabo

Kommentér på:
HJÆLP- Min hankat tisser alle steder

Annonce