Nabo (katte) krig {{forumTopicSubject}}
Hej forum...
Jeg skriver egentligt mest for at komme af med frustration.
Vi har 3 katte, vores nabo har 3 katte.
Vi bor på landet, så derfor generer det ingen at vores katte løber frit omkring.
Vores problem består i at vores nabo har 2 hankatte som dominerer området, det resulterer i at vores meget yngre katte bliver overfaldet ofte, indtil nu har det kostet 4 besøg ved dyrlægen.
Vi vil ikke kræve at vores nabo holder deres katte væk fra vores grund, da vores katte også løber på deres.
jeg ved at det er naturens lov, og orden. men stadig er det SLEMT frustrerende.
Vi har købt en kattelem med chip sensor, så kan vores egne katte i det mindste have fred i vores hus.
Jeg håber så inderligt at vores 2 han killinger bliver RIGTIG store så de kan forsvare sig, og endnu bedre, at jagte de andre katte hjem igen for fuld musik..
Bare lidt klynk herfra
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Indhegning af haven, så nabokattene ikke kan komme ind, og jeres katte ikke kan komme ud, kan også være en mulighed....
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 10
Naboens katte skulle eftersigende være kastreret, vores egne skal have turen på onsdag.
Vi har overvejet st hegne haven ind, men det er bare ikke så ligetil.
Jeg ville ønske at man kunne sætte et usynligt hegn op.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg så lige de små hvide katte på profilen ... de er vel hørende? ... Hvis de skulle være døve, så ville jeg altså finde ud af noget med indhegning, da de ellers vil være alt for udsatte ...
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 10
Sally som du kan se i profilen er den der altid får tæsk, hun er 1 år nu, og bliver nok aldrig større.
Her til aften kunne vi høre at hun fosøgte at nå i sikkerhed indendørs, kattelemmen nåede at låse op for hende, men hun nåede ikke ind før at hun blev angrebet.
Efter sådan en tur vil hun hverken snakke med os, eller de 2 andre katte, så først i morgen kan vi undersøge om hun er blevet bidt IGEN.
De 2 hvide er ca. 6 måneder, og allerede større end Sally.
VOKS VOKS VOKS og bliv store,
Nabo (katte) krig