Tis og lort over alt. {{forumTopicSubject}}
Jeg har næsten lige fået en killing på ca. 17 uger.
Hun er vild dejlig og elsker hende rigtig højt, meen ved snart ikke hvad jeg stiller op. Hun har en kattebakke, men den bruger hun ¨når hun har lyst.. Også lukker jeg hende ude på vores badeværelse om natten fordi ellers har hun skidt og pisset over alt. Nu er det sådan at hun pisser og skider lidt derude om natten.. men så når jeg lukker hende ud om morgen, ud i stuen altså.. så skider hun og pisser hun over alt. Nogen råd til hvordan jeg slipper for det ? For vil ikke skulle af med hende og kan ikke lukke hende ud om natten, fordi vi bor ud til en vej og der køre en del biler. Og vores nabo har en hund som ikke er sød ved katte.. Den slagter dem med det samme. Den skæbne synes jeg ikke jeg vil byde min lille pige.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
- jeg ved det hun ikke er utryk og hun har ikke noget imod gruset.. jeg tror ikke hun er van til en kattebakke, men hvad kan jeg gøre for at hun finder ud af det ?
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Og så ville jeg anskaffe en ekstra bakke.
Hvordan er hendes afføring - tynd eller normal?
Hvis hun er vant til at være sammen med andre katte og nu er alene, kan det også være stress-betinget, især hvis hun er meget alene.
sep 2009
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvornår bruger hun bakken?
Ros hende når du ser, hun bruger bakken. Og vigtigt: Skæld ALDRIG ud når hun laver ved siden af bakken.
Hvilken type bakke har hun?
Jeg tror en åbenbakke er bedst. Gerne to bakker.
**vi bor ud til en vej og der køre en del biler.**
PS: Hvis I har en have, kan I lave indhegning. Altså ikke for at lukke hende derud om natten, bare til når hun har lyst til at komme ud. (Og forresten også dejligt for jer, at I kan lade evt. havedør stå åben dagen lang).
sep 2009
Tinka D: Jeg roser hende altid når hun gør noget godt. Det ved jeg nemlig godt er vigtigt. Hun har en åben bakke.. men har kun en.
Ja, den er indhegnet men det hegn der er kan hun komme igennem og det er fordi det er lavet ud fra vores hunde.
Tis og lort over alt.