Syntes bare ikke hun spiser nok, hvad {{forumTopicSubject}}
Heisa... Jeg fik i Søndags min lille Ragdoll pige på 2 år hjem... Hun har netop haft killinger, 12 uger i søndags og var da jeg tog hende med hjem, i rigtig dårlig stand (tynd og uplejet).. Hun er virkelig meget tynd, hvilket også tydeligt ses på hendes billeder under min profil (Yamana). Nåh men sagen er den at jeg self. vil gøre ALT for at hun kan få taget på og få det rigtig godt igen. Min veninde (dyrlæge, men bor i Dubai) skrev over skype at jeg skulle give hende Royal canin killinge fodder og kaffefløde. Dette har jeg så gjort siden mandag og oveni det har hun fået vådt fodder/Kylling i gele fra et af de dyrer mærker 2 gange dagligt. Det våde fodder spiser hun, men tænker at der jo ikke er nok nærring i det ?! Hun spiser ellers ikke meget og vil slet ikke drikke kaffefløden :0( Hende aff. og urin er normal, så der er ikke noget der, men hvordan filen for jeg hende til at spise lidt mere...??? Ellers tager hun jo aldrig på den lille mis.
Gode råd modtages gerne... Tak på forhånd
M.v.h Kiddie som er lidt bekymret for sin hun mis
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 29
Hun har fået torskerogn med kaffefløde og spiste også nogenlunde af det.. Har lige talt med dyrlægen nu og de sagde at det var fint med vådkost så længe hun bare tager på. Men har fået tid til sundheds tjek imorgen kl. 9.. Så må vi se. Er sku bange for at det ender med en aflivning !!!
Chicabe... Langå ??? Kender jeg ikke noget til..Hva er det ???
jun 2009
Hun har IKKE dårlig mave overhovedet.. Var noget af det første jeg tjekkede.. Min veninde er som sagt dyrlæge og rådfører mig altid med hende, så jeg kender de fleste farer signaler.. Normalt er det hende der behandler mine dyr, men da hun er flyttet til Dubai er det jo svært nu :0(
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
håber det bliver iorden med din lille mis
jun 2009
P.s Læs mit nye indlæg øverst på siden..Hun ER fra Langå :0(
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Håber det bedste for Yamana, hendes liv har pt. ik været noget at skrive hjem om.
Defekt forben, dårligt foder, dårlig boligforhold, mange kuld og ringe menneskelig kontakt.
okt 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Syntes bare ikke hun spiser nok, hvad