{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Syntes bare ikke hun spiser nok, hvad {{forumTopicSubject}}

Heisa... Jeg fik i Søndags min lille Ragdoll pige på 2 år hjem... Hun har netop haft killinger, 12 uger i søndags og var da jeg tog hende med hjem, i rigtig dårlig stand (tynd og uplejet).. Hun er virkelig meget tynd, hvilket også tydeligt ses på hendes billeder under min profil (Yamana). Nåh men sagen er den at jeg self. vil gøre ALT for at hun kan få taget på og få det rigtig godt igen. Min veninde (dyrlæge, men bor i Dubai) skrev over skype at jeg skulle give hende Royal canin killinge fodder og kaffefløde. Dette har jeg så gjort siden mandag og oveni det har hun fået vådt fodder/Kylling i gele fra et af de dyrer mærker 2 gange dagligt. Det våde fodder spiser hun, men tænker at der jo ikke er nok nærring i det ?! Hun spiser ellers ikke meget og vil slet ikke drikke kaffefløden :0( Hende aff. og urin er normal, så der er ikke noget der, men hvordan filen for jeg hende til at spise lidt mere...??? Ellers tager hun jo aldrig på den lille mis.

Gode råd modtages gerne... Tak på forhånd

M.v.h Kiddie som er lidt bekymret for sin hun mis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syntes bare ikke hun spiser nok, hvad
  • #1   30. sep 2009 hvornår har hun sidst fået ormekur...

• #2   1. okt 2009 Prøv at tilbyde hende lidt tigermælk eller mose lidt torskerogn ud i kaffefløden, det kan måske gøre den lidt mere indbydende, du kan også få kaffefløde som pulver som du kan mose lidt af i hendes vådfodder *S* Held og lykke med hende

• #3   1. okt 2009 Du kan søge på tigermælk herinde, hvis du ikke har opskriften *S*

• #5   1. okt 2009 Få hende neutraliseret, det er det bedste du kan gøre for hende. Dyrlægen kan så i samme drag tjekke hendes mund. Jeg syntes hun ligner en af de katte der blev avlet i Langå.

• #6   1. okt 2009 ja lad dyrlægen tjekke hende, det kan være tænderne, orm, generel dårlig ernæring eller for mange killinger i rap............ Men sterilisering gør katten godt, den blir fri for hormoner og kan bare nyde livet og de blir gerne mere sultne

• #7   1. okt 2009 Tak for svar alle sammen... Hun er helt klart ikke blevet passet ordenligt der hvor hun var før og det var derfor jeg tog hende med. Normalt ville jeg jo ikke ønske at tage en kat med hjem der bare fejlede det mindste og hende her har jo en medfødt deffekt på venstre forben. Så i det hele taget er det en opgave ja. Men kunne ikke efterlade hende der :0( Udover at hun havde haft 3 kuld killinger på under 2 år, havde hun også knuder og aff. i pelsen o.s.v. Ang. hendes mund på det sidste billede, så er det taget lige i det hun gaber, derfor ser det sådan ud....:0)

Hun har fået torskerogn med kaffefløde og spiste også nogenlunde af det.. Har lige talt med dyrlægen nu og de sagde at det var fint med vådkost så længe hun bare tager på. Men har fået tid til sundheds tjek imorgen kl. 9.. Så må vi se. Er sku bange for at det ender med en aflivning !!!

Chicabe... Langå ??? Kender jeg ikke noget til..Hva er det ???

• #8   1. okt 2009 Lilje... Okey, men hun er fra silkeborg *S* Har jeg i alt fald fået af vide :0/
    Hun har IKKE dårlig mave overhovedet.. Var noget af det første jeg tjekkede.. Min veninde er som sagt dyrlæge og rådfører mig altid med hende, så jeg kender de fleste farer signaler.. Normalt er det hende der behandler mine dyr, men da hun er flyttet til Dubai er det jo svært nu :0(

• #10   1. okt 2009 åhhh hader når mis langå bliver nævt bor i en lille by tæt på ved langå.....

håber det bliver iorden med din lille mis smiley

• #11   1. okt 2009 Felis... Eigh, det er jeg godt klar over min veninde ikke kan, men hvis du læser mit svar står der også at jeg har bestilt tid til dyrlæge imorgen... !!!

P.s Læs mit nye indlæg øverst på siden..Hun ER fra Langå :0(

• #12   1. okt 2009 Hvor er det nyr indlæg til blir talt om ?? og hvad er der lige sket med tråd starter ??? synes hun ser lidt frossen ud smiley

• #13   1. okt 2009 Ja hun er fra Langå - desværre smiley

Håber det bedste for Yamana, hendes liv har pt. ik været noget at skrive hjem om.

Defekt forben, dårligt foder, dårlig boligforhold, mange kuld og ringe menneskelig kontakt.

• Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #14   1. okt 2009 Anne R---> Har sendt dig PB !!!

Kommentér på:
Syntes bare ikke hun spiser nok, hvad

Annonce