Hvilken foder anbefaler i? {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg har en dejlig lille Hellig Birma mis på knap 4 mdr. Jeg fik en pakke Eukonuba killingefoder med, da jeg købte hende, men da jeg skulle ud for at købe en ny pakke Eukonuba blev jeg sat på en prøve - jeg var ved flere dyrhandler og endda dyrlæger, hvor jeg ikke kunne købe mærket - og da jeg stod og manglede foder, måtte jeg ty til "Iams" killingefoder, som jeg fik afvide var lavet ad samme producent som Eukonuba, men blot hed noget andet. Det er gået rigtig fint med det nye foder, og der har hverken været problemer med maven eller appetiten, så det er jo skønt.
Men jeg synes generelt, at det som nybegynder r svært at vide, hvad der er bedst for din kat. Man kan jo også få vådfoder i de forskellige mærker - er det godt at supplere med? Min kat får jo kun killinge tårfoder nu, suppleret med lidt kogt kylling et par gange om ugen, er det fint eller vil i råde til noget ande`? - et andet mærke evt?
På forhånd tak:)
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 29
jun 2009
jun 2007
Følger: 40 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 8 Svar: 34
jun 2009
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
hold dig fra supermarkeds tørkost, men køb dit foder hos dyrlægen.....han/hun vil også kunne vejlede, samt give dig prøver med hjem, så du kan finde ud af hvilke produkter der er bedst for lige netop DIN kat
Hvilken foder anbefaler i?