Tandrensning {{forumTopicSubject}}
Så har jeg lige været til sundhedseftersyn med mine to missere. Medea fik bare så meget ros, men Valentin havde meget dårlige tænder, med tandsten og tandkødsbetændelse. Dyrlægen sagde at han skulle have renset tænderne, samt taget røntgen - alt sammen til den nette sum af 2500 kr. Hvad giver I for sådan en omgang hos jeres dyrlæge? for jeg synes altså min dyrlæge er ved at være rimelig dyr..
En anden ting er, at jeg sagde jeg ville ringe så vi kunne aftale en tid senere. Jeg sagde så, at det gjorde vel heller ikke noget hvis der gik en måned før det blev gjort , for det var vel ikke akut (skal på ferie 2 uger og studieophold 2 uger, så kan ikke komme afsted med ham før engang i november..) - Men så var det pludselig ret akut! Og han ville ikke anbefale mig at vente for længe!
Nu overvejer jeg så om jeg skal bede min mor om at tage ham til deres dyrlæge i næste uge, da de bliver passet hos hende. For vil da ikke risikere at han mister sine tænder! Han er udstillingskat.
Jeg synes bare det er mærkeligt, for var dernede for 2 måneder siden og fik lavet pas til ham - der nævnte den anden dyrlæge også det med tænderne, men det var da slet ikke så akut. Kan det forværres så meget på 2 måneder?
Undskyld det blev lidt langt. Håber der er nogle kloge hoveder der kan rådgive os.
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Der blev lavet tandrensning og blev taget blodprøve, sådan at han kan udstilles i Norge og Sverige, og denne blev sendt ind.
Jeg gad 1600 kr. Dette var fordelt sådan at jeg gav ca. 800 kr. for tandrensningen, men denne ville have været dyrer hvis jeg kun skulle have lavet det, vidst omkring 1200 kr....
Hvorfor skal han have taget røngtenbilleder også?
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Uden røntgen koster tandrensningen 1800 kr..
Kan se min gamle klinik i Randers tager omkring 900 kr for en tandrensning - så synes det er voldsomt at det i Silkeborg koster det dobbelte!
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
månd, da de allerede er blevet MEGET
dårlge på de to måneder der gik, fra sidst
at de nævte hans tandsten.
Men det lyder som om at det kan gøres
billigere hos en anden dyrlæge.
feb 2007
De skal afleveres hos min mor på torsdag og jeg har ikke mulighed for at få det gjort inden. Det kræver planlægning med kæresten, bilen og job, det er ikke lige at få gjort på en enkelt dag..
Tænker bare det er vildt det skulle være blevet så meget værre på et par måneder, at en måned mere ville være helt uhyrligt at vente..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
feb 2007
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
Tandrensning