1.088 visninger
|
Oprettet:
katten keder sig. {{forumTopicSubject}}
jeg har en han kat, det virker som om han keder sig, han går rundt og piver og virker en smule rastløs, vi tror der er siameser i ham, hvilket nok os er en grund til han taler, men når han så iike rigtig ved hvad han skal lave så ligger han sig bare ned og glor, nogle der kender noge man kan lave med ham når han virker sådan, han er iike sådan en rigtig lege kat, han gider nemlig iike springe rundt efter en bold osv.
håber nogle kan hjælpe
knus sara
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Ellers kan det være, at han rent faktisk bare keder sig. Særligt hvis han er enekat og ikke har nogen legekammerater, i det tilfælde ville jeg overveje om han skulle have en legekammerat, så han får noget selskab og aktivering.
Man kan også stimulere sin kat ved at benytte sig af klikkertræning, legetøj og kradsetræer: (link fjernet)
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 10
han er kastreret og han har en halv søster, min de er iike altid særlig gode venner.
men normalt når man så begynder og nusse ham ¨så kommer det bare til at blive en slåskamp, for han synes det er vældigt morsomt og bide og kradse klør i en.
men som du SONJA siger så det nok fordi han vil ha opmærksomhed, men tænkte bare jeg kunne lave noget sjovt med ham, så han fik opmærksomhed og lidt motion
katten keder sig.