{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Line D
Line D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

hmm killinger... {{forumTopicSubject}}

MIn hunkat har lige fået 2 stk. killinger her til morgen... vi vidst ikke hun var med killinger, hun lever mest som ude kat men kommer ind og spiser.. (hendes eget valg) nå men hun fik 2 killinger her til morgen fødte dem inde... men er ligesom om hun ikke vil kendes ved dem ?? og prøver at slippe ud når døren åbnes ? nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre for at hun accepterer killingerne... tror lidt den fødsel kom som et chok for hende også, for hun sov på et tætte da jeg gik forbi hende for at gå på toilet.. og 2 min efter hørte jeg miauen fra en killing... aner ikke hvad jeg skal gøre ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm killinger...
  • #1   18. sep 2009 jeg ved ikke hvad du skal gøre men ville lige sige tillykke med de nye små...

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#2   18. sep 2009 tak tak smiley de er super søde... men er lidt forvirret troede ikke hun skulle have killinger... hmm ja ved sku ikke om jeg skal give dem lidt sutte flaske... vil jo heller ikke ødelægge båndet imellem dem...

• #3   18. sep 2009 Vej dem og hold øje med om de taber sig... når moderen ikke er der så sørg for de ligger varm uden træk.. hvis moren slet ikke gider dem så er det i gang med modermælks erstatningen...
    Min den ene hunkat gad heller ikke rigtig sine killinger i sin tid først efter 3dage blev hun ved dem ellers var det kun lige for at give dem lidt ad hun lå ved dem ...
    Håbe det er til lidt hjælp
    Men tillykke med dem

• #4   18. sep 2009 Jeg ville holde mormis inde, så hun kan koncentrere sig om de små. Mormis skal på p-piller, ellers risikerer I, at hun er drægtig igen meget snart...
    Måske I skulle følge mormis, når hun går ud - der kan være andre killinger et andet sted...

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#5   18. sep 2009 hun er også inde passer meget på hun ikke løber ud... tror ikke der er andre killinger sidste gang fik hun også kun 2... vi giver hende også p-piller er bare utrolig svært når vi ikke altid ser hende så meget...

Mette: ja må jeg hellere prøve... giver dem lidt ro nu og ser om et par timer om ikke hun tager sig af dem hun er normalt virkelig go til sine killinger og bliver ved dem hele tiden...

• #6   18. sep 2009 Er du sikker på, hun ikke også har født nogle killinger udenfor, og at det er derfor, hun vil ud?

Hvis hun ikke er vant til at gå på bakke inde, men kun tisser og besørger udenfor, kan det også være forklaringen.
    Hvis det er tilfældet, må du sætte en bakke op inde til hende så langt væk fra killingerne som muligt, og så ville jeg komme jord i i stedet for grus, for det kender hun.

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#7   18. sep 2009 hun er vand til at gå på bakke inde, er 100% renlig.. hun sove også nogle gange inde og er det dårlig vejr gider hun ikke ud... ja er næsten 100% sikker på hun ikke har flere killinger... for hun har været inde det sidste døgn smiley

• #8   18. sep 2009 Husk ingen p-piller har midset en kat på det stads . sterrelisation (Staves?) er bedre

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#9   18. sep 2009 så hun har taget killingerne til sig nu smiley dejligt... håber det hele lykkedes så smiley

"malene smiley hmm det lyder da rigtig træls kunne den ikke tåle P- pillerne

Kommentér på:
hmm killinger...

Annonce