669 visninger
|
Oprettet:
hmm killinger... {{forumTopicSubject}}
MIn hunkat har lige fået 2 stk. killinger her til morgen... vi vidst ikke hun var med killinger, hun lever mest som ude kat men kommer ind og spiser.. (hendes eget valg) nå men hun fik 2 killinger her til morgen fødte dem inde... men er ligesom om hun ikke vil kendes ved dem ?? og prøver at slippe ud når døren åbnes ? nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre for at hun accepterer killingerne... tror lidt den fødsel kom som et chok for hende også, for hun sov på et tætte da jeg gik forbi hende for at gå på toilet.. og 2 min efter hørte jeg miauen fra en killing... aner ikke hvad jeg skal gøre ??
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
mar 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Katte: 5 Emner: 12 Svar: 134
Min den ene hunkat gad heller ikke rigtig sine killinger i sin tid først efter 3dage blev hun ved dem ellers var det kun lige for at give dem lidt ad hun lå ved dem ...
Håbe det er til lidt hjælp
Men tillykke med dem
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Måske I skulle følge mormis, når hun går ud - der kan være andre killinger et andet sted...
mar 2008
Mette: ja må jeg hellere prøve... giver dem lidt ro nu og ser om et par timer om ikke hun tager sig af dem hun er normalt virkelig go til sine killinger og bliver ved dem hele tiden...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvis hun ikke er vant til at gå på bakke inde, men kun tisser og besørger udenfor, kan det også være forklaringen.
Hvis det er tilfældet, må du sætte en bakke op inde til hende så langt væk fra killingerne som muligt, og så ville jeg komme jord i i stedet for grus, for det kender hun.
mar 2008
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 196
mar 2008
"malene hmm det lyder da rigtig træls kunne den ikke tåle P- pillerne
hmm killinger...