{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

hmm hjælp {{forumTopicSubject}}

hej..
jeg har en dejlig killing på 16uger.. planen var hun skulle steriliseres men havde overvejet og måske få killinger på hende. hva gør i så når hun nu er udekat(kommer dog først ud efter vinteren) er bare nys, for hun skulle jo helst ikke få killinger tidlig og så heller ikke med en huskat.. håber i kan hjælpe har altid ssteriliseret mine katte men nu skal vi måske prøve

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm hjælp
  • #1   4. dec 2008 hvor gammel er hun nu og du kan jo håbe du opdager hendes 1. løbetidinden hun skal ud for så kan du jo give ende p-piler

• #2   4. dec 2008 har bare ikke oplevet med de to anre at vi oplevede deres løbetid.. og p-piller er jeg jo ikke meget for. så ender nok med hun bliver steriliseret.. men tak

• #3   4. dec 2008 ja jeg ville nok også lade hende sterilisere. Det selvføllgelig sjovt at få killinger med sin kat men der er mmange kllinger rundt omkring i forvejen. selv om det er vinter kan hun måske godt finde på at komme i løbetid - har haft e der kom i december og som du selv siger p piller er en dårlig ide.

• #4   4. dec 2008 Hun er ca 6-8 måneder når hun kommer i løbetid første gang ,og ikke p-piller da jeg en dag læste de kunne give kræft så hellere neutralisering smiley

• #5   4. dec 2008 ja det har jeg nemlig også læst derfor vil jeg ikke give hende det

• #6   4. dec 2008 Det var godt ,for det ville være synd andet smiley

• #7   5. dec 2008 Du kan godt regne med hun går i løb tidligt i foråret, når hun er født den tid hun er. Og jeg forstår godt du ikke er til p-piller, men hun vil gå i løb oftere og oftere til hun bliver parret, hvis hun ikke får noget til at stoppe sine løb. Jeg kan et eller andet sted godt forstå du gerne vil have killinger. Men prøv at tage et kik på diverse internater og se hvor mange hjemløse katte/killinger der er. Så et eller andet sted er der slet ikke behov for der bliver født flere killinger.
    Det KAN være svart at få afsat killinger, og du skal gøre dig klart om du måske selv kan holde en del af dem. Ingen ved jo om du kan få dem afsat. Selv dem som forærer killinger væk, kan få deres afsat. Så vær meget med i dit hoved, hvis du vælger killinger. Ellers er den helt klare bedste beslutning at få hende steriliseret, så er du helt ude af det problem med løbetider.

• #8   5. dec 2008 ved godt hva ulemper der er.. har selv hjulpet min søster de to gange hun har fået killinger. den ene gang måtte vi fodre hver 2 time.. Men tak

• #9   5. dec 2008 Det som man mange gange ser, er at folk ikke kan få afsat killingerne. Og derfor skal man også være klar til at hjemmet skal rumme måske 2 eller 4 katte mere som man aldrig kommer af med. Alt for tit herinde ser vi annoncer, hvor folk truer med at aflive, hvis de ikke finder hjem.
    Jeg siger ikke du er sådan. Det er bare noget man skal have med i sine tanker, når man planlægger killinger.

• #10   5. dec 2008 ja og det er der mange der glemmer

Kommentér på:
hmm hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce