stakkels stakkels Chillie {{forumTopicSubject}}
sidder her og er temmeligt trist, men Chilliepigen liggende ved siden af mig, hun er helt sikkert syg, men dyrlægen kunne ikke finde ud af hvad da vi var deroppe før, så hun har fået udtaget blod 4 steder for at de har nok til at sende ind til en VIRKELIGT dyr fuldspektrum blodprøve, for alle sygdomme man kan teste den vej....åååh jeg er så bange for hvad svaret kan blive.
Dyrlægen sagde at der desværre ikke er nogen garanti for at man finder ud hvad hun fejler den vej, men det burde vise noget.. og så nævnte hun at hun godt kunne frygt at det er FIP min stakkels prinsesse har, åhhh hvor er jeg bange for svaret hvad det end er, men jeg er også helt knust over at de ikke kunne se hvad hun fejler, så vi har fået noget stærkt antibiotika til at starte på, for nu er det jo påske, og det er ikke helt sikkert at laboratoriet kan nå at finde svaret inden, så nu prøver vi da i det mindste noget....
Stakkels stakkels lille Chilliepigen, hun ligger og spinder, sikkert for at trøste sig selv, og jeg sidder bare her og er grædefærdig fordi man intet kan gøre for hende lige nu andet end at prøve at få noget mad i hende og håbe på det bedste...
Måtte bare lige have lidt luft fordi jeg er så trist og bekymret lige nu
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 216
Hun spiser ikke, det mener dyrlægen skyldes kvalme, så vi har fået noget specialmad til akut syge katte med hjem, hun virker lidt interesseret, men vil ikke spise, så jeg har fået en sprøjte med hjem så hun kan blive tvangsfodret, da hun absolut ikke må blive tyndere.
der var ikke noget at mærke i bughulen sagde hun, og da hun var ret tynd i forvejen var det nemt at mærke hendes mave.
vi ved ikke helt med afføringen, for vi har en del katte, så hun blev isoleret igår med egen bakke osv, og jeg blev bedt om at holde NØJE øje med alt hvad der måtte komme ud af hende.
Symptomerne er lidt svære, jeg kan tydeligt mærke at der er noget galt med hende, men det eneste rigtigt tydelige er at hun ikke vil spise, hun drikker ikke ret meget, hun søger nye steder hen at gemme sig, og ligger bare helt stille der. Hun kan sagtens kaldes ud som hun plejer, og hun spinder ligeså ivrigt som normalt når man kæler hende.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Måske du skulle prøve at give hende kattemalt, som kan købes på apoteket, du kan jo altid prøve, det sker der ikke noget ved. Pøj pøj med hende, Krydser finger for det lille pus snart får det godt.:-)
nov 2009
nov 2009
nov 2007
tak for jeres søde beskeder. Chillie får malt flere gange om ugen, og har aldrig virket til at have hårbolde, underligt nok.
Men dyrlægen ringede i forgårs, og sagde at det er hendes lever der er stået helt af De håber at der også er lidt infektion, for tallene på blodprøven ud fra alle leverundersøgelserne var rigtigt grimme, så vi kører på med penicillinen her i feriedagene, og ved i hvad.....det ser ud til at hjælpe lidt!!!! *SS*
Idag da jeg kom ind til hende til morgen, rejste hun sig op og gik mig spinnende i møde!!! og hun har selv villet spise lidt, så jeg er jublende lykkelig, hun ligger på mit skød lige nu og spinner som en gal
vand skal desværre stadig tvinges i hende, men en ting ad gangen, lige nu er jeg bare superglad!
dyrlægen sagde at der skulle være godt håb for hende hvis hun klarede den første slemme krise her, så skal hun bare på speciel skånekost resten af livet, når nu hendes lever åbenbart ikke virker
Hav en superdeljlig påske, og i skal nok få yderligere updates når jeg har haft hende til lægen efter påske
nov 2007
det hun syntes var utroligt var at vores smukke mis stadig var kvik og vågen, og ikke apatisk, men dog svimmel og svækket, så hun sagde at det ville gå hurtigt ned af bakke, så vi skulle være glade for at kunne sige farvel til hende før hun virkede til at være syg og have ondt....
puha hvor gør det ondt, men smukke chillie skal ikke have ondt, og vi synes at hun har været nok igennem, så vi valgte, med tårerne trillende, at gøre som dyrlægen anbefalede, så nu er prinsessen sendt til kattehimlen, og løber forhåbentligt glad rundt og hygger sig et sted deroppe..
RIP smukke, vi savner dig som gale! <3
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
nov 2009
stakkels stakkels Chillie