1.906 visninger
|
Oprettet:
hårtab - en bar plet {{forumTopicSubject}}
kære alle..
Nu er den helt gal med min gamle musse-mor, hun har mistede ALT sit hår under halsen (dog kun en bar plet på str. med en 20'er) det væsker.
pluds hendes ene øjkanal er helt rød.
hun ser bare så trist ud, vi ville se weekenden over hvordan hun har det, også ville vi tage den derfra.
men er der nolge der kan give mig et bud på hvad det er?
vil lige sige at hun ikke har lopper osv.. (så de bud kan jeg desværre ikke bruge)
håber nogle kloge mennesker sidder bag skarmen.. :o)
MvH Melanie & Musse-Mor..
hun kan ses under min profil (hun er jo en gammel svend)
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 9 Svar: 34
aug 2006
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
ja som nævt kunne det være ringorm men også stress eller bare en "gammel" vane, du striver jo at hun er en ældre kat (jeg har ikke lige været inde og kigge) men katte kan vel på samme måde som mennester blive demente, det er jeg sikker på at min mor og fars kat er, han går tit i står i længere tid og pludselig går han igang igen. det kan jo godt være at din kat ikke lige kan huske at hun har vasket sig der for lidt siden.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Nyreproblemer bliver katten trist af - det kan også gå ud over pelsen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Er det pelsens farve, sværte fra øretatovering, sorte hårløse skorper eller hvad?
Hvordan ser det ud i dag?
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
Og hvor længe har det stået på, for sådan et
sår kommer ikke bare pludselig :o(
Og så vil jeg ønske dig held og lykke med hende,
håber ikke at det er noget meget dyrt og alvorligt.
aug 2006
det er sorte som ses på Musse er hendes hår farve.. :o) hun er hvis/sort.. og har intet med det at gøre.. :o)
lonnie N & Ann V
har snakkede med dyrelægen og hun syns at jeg skulle vente med at komme forbi til på mandag, da hun ingen tegn på ubehag har og løber rundt som hun plejer. skulle bare rense såret.. :o)
Tja, så det først i går at der var den bare plet på hende.. så må jo være kommet lige pludseligt..
hun er skam osse i bede humør, hopper og danser rundt.. (muligvis bare en tossede tango kat) :o)
nu håber jeg bare at vi får en god weekendt.. :o)
aug 2006
og forstår heller ikke hvorfor min anden kat ikke er angabet hvis det smitter som bare pokker..
kan du forklare mig hvorfor???
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
Og rigtig god weekend til dig også...
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
du må også ha en dejlig weekend.
aug 2006
synes at hun fortjente det.. :o)
hun ligger og sover nu så skal lige ordne såret.. jeg kan forresten lige smide nogle billeder ind, dog er de ikke så gode i kvaliteten, men man kan da se noget.. så kan i jo se det, nok lidt nemmer end jeg sidder og plader.. Haha
hårtab - en bar plet