{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Spiser hinandens foder {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig mainecoon og en lille killing som er halv perser! Min mainecoon får specielt foder fra Royal Canin, og killingen får fra Hiils. Problemet er bare at killingenen konsekvens kun vil spise MC's foder og ikke sit eget! MC spiser nogle gange af killingens, men ikke så ofte! Dvs at min killing får special foder til MC og ikke killinge mad.. Har I prøvet noget lignende, og hvad gjorde I ved det?:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser hinandens foder
  • #1   13. aug 2009 Da mine katte skulle have forskelligt foder pga, alder blandede jeg det sammen. Fordi de spiste alligevel hinandens mad. Ved ikke om det sådan man gør, men så er der en chance for at killingen får noget af sin egen mad.

• #2   13. aug 2009 Hejsa ;o)
    Står maden fremmme hele dagen? og hvad er det for specielt foder for?? for hvis det er pga af overvægt så hæld lidt op ad gangen til din killing for killingfoder er jo lidt federe end nomalt foder, Så er det ikke godt den får for meget af det..

Jeg har en Norskskovkat kiling og jeg hælder ku lidt op ad gange til ham, så de andre ikke spiser det. Men er så heldig han er dygtigt til og fortælle når han er sulten.. Håber du kunne bruge rådet.. Mvh laila

• #3   13. aug 2009 Altså det fra Royal Canin er jo sådan noget der er specielt til maine coon katte pga. deres størrelse. I forvejen er min mainecoon lidt for tyk, så det er jo noget skidt han spiser killingens mad også..
    Jeg plejer bare at give mad om morgenen, og så nipper de til det hen af dagen..

Kan godt være jeg sakl prøve at blande det sammen, men er bare bange for min MC bliver endnu tykkere:(

• #4   13. aug 2009 RC er godt, bruger det selv :o)) Ja du må prøve kan godt se det er lidt svært, men så måske ikke give dem så meget ad gangen, Pøj pøj med det ;o))

• #5   13. aug 2009 Kan du ikke sætte MCO'ens mad op et sted hvor din killing ikke kan komme? Ellers må du jo portions fodre, så de ikke spiser af hinandens mad smiley

• #6   14. aug 2009 Jeg har fire forskellige fodere der er blandet sammen..da Chester skulle have killingefoder blandede jeg bare det i resten og alle fik det de skulle bruge af næring. Ingen af mine katte er overvægtige, og Chester er idag en stor stærk dreng så han har ikk taget skade af at få både voksen og killingefoder-

• #7   14. aug 2009 Jeg kan ikke sætte maden et sted, for killingen kan hoppe op alle steder.. Hun er meget mere smidig end min MC hehe..

Jeg tror også det ender med at jeg forsøger at blande det sammen..
    Kan også væe jeg skal forsøge at fodre i hver sitt rum, synes bare det er så træls hun skal spise i mit soveværelse:S

• #8   14. aug 2009 Det specielle ved maine coon foder er jo de olier osv der er i til deres pels, det har killingen da også godt af. Jeg får en killing hjem om 8 uger til mine 4 voksne katte, jeg vælger at give dem alle sammen alm Hills eller RC og giver den lille lidt killinge våd mad for sig selv. For hvis jeg bruger killinge mad så blir de voksne tykkere end de allerede er i forvejen

• #9   15. aug 2009 Jeg har forstået det sådan, at det der også er specielt ved MC foder, er alle de proteiner der er i, da MC'er er så store og muskuløse. Så det tør jeg ikke udelukkende og give min killing:-)

Kommentér på:
Spiser hinandens foder

Annonce