{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere om mine stjålne dyr :(
  • #1   9. aug 2009 Det så forfærdeligt at nogle mennesker kan finde på sådan noget.. Jeg håber virkelig at du får alle dine elsklinger tilbage..
    Godt at der er stor opmærksomhed omkring det.

• #2   9. aug 2009 ja overvejer faktisk at gå til tv midt vest med det...

• #3   9. aug 2009 Måske det ville være en god idé.
    Så ville ALLE der ser tv være klar over det..
    Særlig nok killingerne er så små, men håber på at deres mor er sammen med dem.

Sådan nogle mennesker, burde simpelthen ......... ARRH, det kan simpelhen gøre mig så tosset!!

• #4   9. aug 2009 forstår ikk du overvejer det du SKAL gøre det for dine dyrs skyld øv hvor mit hjerte bløder for dem..

håber du får dem igen.

nogen ide om hvordan de ved du har killinger mm ?

• #5   9. aug 2009 jah betina gå til tv. det er lidt noget rent ud sagt lort de stjal din bærbar med billeder da det ville have gjort det nemmere at kende killingerne og moren.. da det ikke var de bedst billeder man så smiley er virkelig ked af det på dine vegne..

• #6   9. aug 2009 Jeg håber inderligt dine dyr snart dukker op.

Kan opdrætteren af din Maine Coon ike hjælpe med nogle bedre billeder af hende ??
    Hvordan ser den anden 12ugers hun killing ud ??

• #7   9. aug 2009 Frygteligt, håber du finder dyrene igen

Hvem kende du, som du er blevet uvenner med? Det er jo ik et "normalt" tyveri

• #8   9. aug 2009 den 12 ugers gamle killing er 3 farvet, rød, hvid og sort, lidt pjusket i pelsen og forsigtig...

den 14 dage gamle killing er en pige, flad i ansigtet, 3farvet rød sort og hvid, meget tæt pels(langhåret idet)
    den anden 14 dage gamle killing er også en pige, hun er sort og hvid, med flad ansigt også samme tætte pels også langhåret i det.
    diva har jeg kun killinge billeder af, men hun er stor langhåret, hvid med rød og sort, ligner meget en lille norsk skovkat
    pjevs min norske skov kat, opdrætteren har ikke flere billeder af hende desværre smiley

• #9   9. aug 2009 hov pjevs er ik norsk skov kat, men main coon.... sorry jeg blev helt forvirret

• #10   9. aug 2009 håber delme du får dem tilbage, folk er sku ikke helt raske smiley syntes godt nok det er grotesk at man kan finde på den slags... holder øjne og ører åbne ihvertfald smiley

• #11   10. aug 2009 Hvor uhyggeligt.
    Det samme skete her i Billund for 14 dage siden.
    Der blev stjålet 4 main coone killinger og deres mor.
    Det er en frygtelig kriminel handling....Det er jo næsten som,at få stjålet sine børn

Kommentér på:
Mere om mine stjålne dyr :(

Annonce