740 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Mere om mine"
Mere om fodring .
Hej ( igen ) :) . Jeg ved godt der er mange emner om foder osv. , synes altså bare ikke det besvarer mine spørgsmål . Jeg skal have en lille hankat , han skal selvfølgelig steriliseres, vacc. ...
Hej ( igen ) :) . Jeg ved godt der er mange emner om foder osv. , synes altså bare ikke det besvarer mine spørgsmål . Jeg skal have en lille hankat , han skal selvfølgelig steriliseres, vacc. ...
Skrevet af: Ane Lucille - 13. jul 2012
Fortæl lidt mere om jer selv.
Synes det kunne være fint at lære hinanden lidt at kende. Jeg hedder (sjovt nok) Zabrina, jeg er 18 år, og bor i en dejlig lejlighed ret tæt på centrum, med mine to katte Putti (colorpoint) og Johns...
Synes det kunne være fint at lære hinanden lidt at kende. Jeg hedder (sjovt nok) Zabrina, jeg er 18 år, og bor i en dejlig lejlighed ret tæt på centrum, med mine to katte Putti (colorpoint) og Johns...
Skrevet af: * Zabrina * - 18. okt 2007
Spar penge på din forsikring
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Godt at der er stor opmærksomhed omkring det.
apr 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 57 Svar: 227
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Så ville ALLE der ser tv være klar over det..
Særlig nok killingerne er så små, men håber på at deres mor er sammen med dem.
Sådan nogle mennesker, burde simpelthen ......... ARRH, det kan simpelhen gøre mig så tosset!!
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
håber du får dem igen.
nogen ide om hvordan de ved du har killinger mm ?
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Kan opdrætteren af din Maine Coon ike hjælpe med nogle bedre billeder af hende ??
Hvordan ser den anden 12ugers hun killing ud ??
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Hvem kende du, som du er blevet uvenner med? Det er jo ik et "normalt" tyveri
apr 2006
den 14 dage gamle killing er en pige, flad i ansigtet, 3farvet rød sort og hvid, meget tæt pels(langhåret idet)
den anden 14 dage gamle killing er også en pige, hun er sort og hvid, med flad ansigt også samme tætte pels også langhåret i det.
diva har jeg kun killinge billeder af, men hun er stor langhåret, hvid med rød og sort, ligner meget en lille norsk skovkat
pjevs min norske skov kat, opdrætteren har ikke flere billeder af hende desværre
apr 2006
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 26
Det samme skete her i Billund for 14 dage siden.
Der blev stjålet 4 main coone killinger og deres mor.
Det er en frygtelig kriminel handling....Det er jo næsten som,at få stjålet sine børn
Mere om mine stjålne dyr :(