Angående forsikring {{forumTopicSubject}}
Jeg skal på et tidspunkt have forsikret 4 killinger og har tænkt mig at bruge yrekassen dk. Tror jeg den hedder.
Vil lige høre om nogen kan svarer på et par spørgsmål. :o)
Jeg er medlem af katteklubben, hvor Felis Danica er hovedorganisation for den og nogen andre klubber.
Der står i den forsikring at man får rabat hvis man er medlem af Felis Danica feks. Så er det jeg tænker om det gælder når man er medlem af katteklubben. ?
Det kan godt være det er noget jeg bilder mig ind, for kan ikke huske hvor jeg har læst det henne, men mener jeg har læst et eller andet sted at man fik mængde rabat ved dyrekassen ved vidst nok 4 katte. Men der står ikke noget derinde om det. Så om det er et andet forsikrings selskab jeg blander det sammen med ved jeg ikke. Men jeg mener bare jeg har læst det et eller andet sted. Nogen der ved noget om det. :?
Og så skriver de at katten skal være registreret i godkendt katteregister angående chip eller tatovering. Så tænker jeg om det er fint nok med det katteregister hvor man kan få registreret katten gratis, tror det er via inges katte hjem.
Håber nogen har nogen svar på det :o)
MVH
Mille
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
apr 2007
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Mine er registreret hos både Dansk katteregister og Det danske katteregister (eller hvordan det nu hedder...), men jeg mener kun jeg skulle oplyse chipnummer, blev ikke spurgt ind til hvor de var registreret..
Synes det er en rigtig god idé at forsikre dem
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Hvad dækker sådan en forsikring?
apr 2007
Men sådan noget som vaccination og neutralisereing dækker den jo ikke.
Men den dækker op til mener det var 23.000 kr om året. Der er så selvrisiko på ja hvad var det så lige knap 600 kr mener jeg og så dækker den 80 procent af dyrlæge regning.
Pris på forsikring kan jeg heller ikke huske, men ca 900 kr om året.
MVH Mille
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Angående forsikring