{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.801 visninger | Oprettet:

Hvis katte ejer døde {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål angående om Katteregister og katteforsikring hvis nu jeg skulle komme til og død lige pludselig Kan en af mine pårørende så overtage min katte når de står i mit navn i Katteregister og forsikring?????

Jeg har tænkt på at ringe til forsikring og Katteregister her en af dagene men det kunne jo godt være at en herinde som kunne sige mig hvordan reglerne er hvis man skulle komme til at død !!!

Jeg takker mange gange allerede med det samme
Jeg ved godt det er et underligt spørgsmål men jeg har lige miste en i min familie så jeg kom til og tænke på hvad hvis jeg nu skulle død lige pludselig fordi at den i min familie som død er en pludselig død,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis katte ejer døde
  • #1   4. maj 2015 Jeg synes bestemt ikke det er et underligt spørgsmål, det er da kun godt at man tager stilling til den slags, jeg synes da bare det virker som om man er en ansvarlig katte ejer, der vil have noget at skulle have sagt om hvor ens katte ender, hvis man pludselig ikke er her mere.
    Jeg kender ikke svaret, så jeg følger også lige med her smiley

• #2   4. maj 2015 Hvis du vil være på den sikre side, så lav et dyretestamente. Der er flere dyreværnsforeninger der har den mulighed.

Jeg bør forresten også selv have lavet et. (Mine katte skal dog aflives, hvis jeg dør i deres levetid).

• #3   4. maj 2015 Jeg har sagt med min mor om det også vis jeg nu skulle død for hende så skal to af mine aflivet fordi det er bedst for de to og de andre tage hun , jeg har ikke hørt om et dyretestamente før, hvor kan man få det lavet

• #4   4. maj 2015 Jeg har lige snakke med Katteregister lige ville egentlig bare lave en ejeskiftning og det skulle ikke være nogen problemer i det vis det var grund af døden vis jeg forslår det rigtigt ,

Jeg har snakket med min katteforsikring og hvis jeg skulle komme til død. Så kunne hun er min mor opsige abonnement hos katte forsinket nogle problemer fordi hun har en fuldmagt i forvejen men jeg glemte os spørger om hun kunne få det over i hendes navn men jeg skal snakke med forsikringen i næste uge i forvejen så vil jeg høre dem af der, og forsikringen vil fortsætte så længe de fik penge til forsikringen ,

Hvis min mor ikke havde en fuldmagt så skulle man bruge en dødsattest for og opsige abonnementet hos forsikringen

• #6   5. maj 2015 Det kan jeg godt forslå , jeg har kun min mor som kan tage dem som det er nu ,

tror ikke man rigtigt tænker over det når man få dyr hva vis jeg nu skulle død , jeg har ikke tænkte før i lørdags der min mor's lillebror bilvet fundet død , smiley

• #7   5. maj 2015 # 4) **Jeg har lige snakke med Katteregister lige ville egentlig bare lave en ejeskiftning og det skulle ikke være nogen problemer i det vis det var grund af døden vis jeg forslår det rigtigt **

Det tror jeg, du har forstået rigtigt.
    Hvis du har en aftale med din mor om kattene, så vil der næppe være problemer med ejerskifte/omregistrering i Katteregister.
    At have aftalen på skrift vil måske gøre det nemmere, hvis der skulle blive behov for ejerskift. (Det gør der jo nok ikke, men alligevel rart nok at have sikret sine katte for alle tilfældes skyld).

Det gør mig ondt med din mors bror. Det må være chokerende når ens pårørende bliver fundet døde.

• #8   5. maj 2015 Tak det er også et chokerende

• #10   6. maj 2015 Jeg gør det som er bedst for mine katte , det er bedst for de to katte , du kender ikke mine katte og du ved ikke hvordan de er , fordi vis jeg bare ville aflive dem for sjovt hvorfor har jeg så ikke sagt de alle 6 skulle aflives

• #12   7. maj 2015 Jeg gør det som er bedst for de to katte. Og du kan sig hva du vil men det er ikke alle katte som kan få et hjem de har bruge for , så kan du sig hva du vil , Du kender ikke mine katte men det gør jeg ,

• #15   11. maj 2015 Kan vi ikke bare sig vi er uenig , jeg gider ikke bilve ved med det der ,

• #16   11. maj 2015 Ja det er det nok , men håber dine katte døde for dig men først når tiden er ind og er gamle

Kommentér på:
Hvis katte ejer døde

Annonce