Hvis katte ejer døde {{forumTopicSubject}}
Jeg har et spørgsmål angående om Katteregister og katteforsikring hvis nu jeg skulle komme til og død lige pludselig Kan en af mine pårørende så overtage min katte når de står i mit navn i Katteregister og forsikring?????
Jeg har tænkt på at ringe til forsikring og Katteregister her en af dagene men det kunne jo godt være at en herinde som kunne sige mig hvordan reglerne er hvis man skulle komme til at død !!!
Jeg takker mange gange allerede med det samme
Jeg ved godt det er et underligt spørgsmål men jeg har lige miste en i min familie så jeg kom til og tænke på hvad hvis jeg nu skulle død lige pludselig fordi at den i min familie som død er en pludselig død,
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Jeg kender ikke svaret, så jeg følger også lige med her
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg bør forresten også selv have lavet et. (Mine katte skal dog aflives, hvis jeg dør i deres levetid).
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 17 Katte: 8 Emner: 48 Svar: 673
jul 2013
Jeg har snakket med min katteforsikring og hvis jeg skulle komme til død. Så kunne hun er min mor opsige abonnement hos katte forsinket nogle problemer fordi hun har en fuldmagt i forvejen men jeg glemte os spørger om hun kunne få det over i hendes navn men jeg skal snakke med forsikringen i næste uge i forvejen så vil jeg høre dem af der, og forsikringen vil fortsætte så længe de fik penge til forsikringen ,
Hvis min mor ikke havde en fuldmagt så skulle man bruge en dødsattest for og opsige abonnementet hos forsikringen
jul 2013
tror ikke man rigtigt tænker over det når man få dyr hva vis jeg nu skulle død , jeg har ikke tænkte før i lørdags der min mor's lillebror bilvet fundet død ,
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det tror jeg, du har forstået rigtigt.
Hvis du har en aftale med din mor om kattene, så vil der næppe være problemer med ejerskifte/omregistrering i Katteregister.
At have aftalen på skrift vil måske gøre det nemmere, hvis der skulle blive behov for ejerskift. (Det gør der jo nok ikke, men alligevel rart nok at have sikret sine katte for alle tilfældes skyld).
Det gør mig ondt med din mors bror. Det må være chokerende når ens pårørende bliver fundet døde.
jul 2013
jul 2013
jul 2013
jul 2013
jul 2013
Hvis katte ejer døde