1.158 visninger
|
Oprettet:
Maine coon killinger {{forumTopicSubject}}
Ja vi kigger efter hus nu og jeh bragte det på banen at jeg gerne vil have en kat til så Kiki har nogen at lege med. HUn vil gerne til at have maine coon igen og det e også det jeg hælder til.
Hvad koster sådanne nogle Mco m. stamtavle.
Kan huske da vi avlede før var det vist 1250 kr. uden stamtavle, men forældre havde stamtavle.
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 156
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
Jeg er også opdrætter men har nu ingen til salg men jeg vil lige oplyse dig omkring prise osv som andre har sagt her inde så er det ganske rigtig en kæle kat koster fra 2500 op til 4000 kr men nogle gange kan man være heldig at finde en til mindre jeg kender en der sælger en pige som er sterilisert til 2000 kr med stamtavle.hun står med det problem at hun skal af med da hun desværre har fået killinger igen og ny kat i huset som ikke kan med hende du kan se hende på www.royalmontana.dk men igen se dig endelig omkring specialt deres stambøger da mangé laver noget der hedder linie avl eller hvor navne går meget igen flere steder. når du kikker på Maine Coon killinger skal du også være opmærksom på deres tandkød da det desvære også florere inden for denne race også det ville være trist at købe en dejlig killing også skal til at betale mange dyrlæge regninger pga det.
men jeg vil også til slut sige at mange opdrætter sælger ikke deres killinger hvis de for lov til at rende ude frit lige som alm huskat men du skal endelig ikke opgive ..jeg vil ønske dig held og lykke til i din søgen :O)
Mange hilsner fra Fyn
aug 2004
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 129 Svar: 552
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
Så det kan prisen også sagtens komme op på..!
Maine coon killinger