{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

undre mig lidt... {{forumTopicSubject}}

Der står de fleste steder killnger SKAL være 12uger når de flytter væk fra mor og hjem.
Men nu har jeg tjekket lidt rundt på guloggratis og dba. fandt mange dejlige killinger, men de er kun 8uger når de må flytte..
Og har fået afvide af en hvis de ikke fik solgt dem aflivede hun dem!!

altså er det dumt at vælge en på 8uger eller hvad..
vil vide mig sikker før jeg gør noget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undre mig lidt...
  • #1   17. jun 2009 Ja, det er rigtig dumt. En killing som er taget fra moren for tidligt, har stor risiko for at udvikle adfærdsvanskeligheder senere i livet (urenlighed, legeaggresivitet, seperationsangst osv..)

Man bør ikke anskaffe sig en killing af medlidenhed eller fordi sælger "truer" med aflivning. Så virker deres usympatiske metoder jo blot og så bliver de ved.

Hellere at killingerne bliver aflivet, end at de er uønskede..

• #2   17. jun 2009 Det tænkte jeg nok :-).
    Skulle bare vide mig helt sikkert.
    og vil helst ikke købe en kat af medlidenhed :-).
    Har forelsket mig i en kat derfra, mere derfor jeg lige ville spørge :-D.

• #3   17. jun 2009 Både DBA og Gul og gratis har regler om, at killinger i deres salgsannoncer skal være minimum 12 uger, så hvis du skriver til dem og fortæller om annoncen, vil den enten blive rettet eller slettet.

Det er tragisk, og jeg mener heller ikke, at det er forretningsmetoder man bør støtte...

• #4   17. jun 2009 jeg synes nemlig også at det står ALLE steder at de skal være 12 uger, selv når man laver en annonce om katte købes :-).

• #5   17. jun 2009 Så lad hende aflive dem - hendes samvittighed ikke din. Sæ kan det være hun ser og steriliseret sin hunkat - eller er det også mere bekvemt at aflive den?

Jeg er iskold hvad det angår - der er ingen der skal tørre egen dårlig samvittighed af på andre.

Kommentér på:
undre mig lidt...

Annonce