{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undre mig lidt- han er ikke ret kælen?
  • #1   2. dec 2007 og snakker jeres katte forresten meget?(:

• #2   2. dec 2007 hej min kat Pjuske, snakker heletiden, man kan føre en hele samtale med hende.. lidt sjov.... det med bilerne ved jeg detsvære ikke noget om

• #3   2. dec 2007 okay(: ville også gerne høre lidt fra min kat indimellem(: men han siger ikke noget;b

• #4   2. dec 2007 Nej det har ikke noget med det at gøre.. smiley
    det afhænger af hans "personlighed" og prægning af mennesker da han var mellem 3 og 7 uger (eller er det 8)

Putti snakker stort set kun når jeg beder hende om det.. Eller hvis der er en dør der er lukket og hun vil ind på den anden side..

Johnson snakker og kurrer rigtig meget.. næsten hver gang man rører ham, snakker til ham eller ser på ham, kurrer han.. og så snakker han generelt meget.. mjawmjaw..

• #5   2. dec 2007 min anden kat chiki.. siger kun noget, når hun skal hav noget godt at spise ( når jeg er hved at giv hende det) men hun brummer utrolig meget ( spiner)

• #6   3. dec 2007 negativ påvirkning af bierne? Jeg formoder der skulle have stået bilerne.

Katte kan sagten påvirkes negativ af lyde. Hvorvidt din kat er påvirket af lyden fra bilerne er jo svært at svare på, medmindre han virker stresset. Har han tidligere været mere kælen end han er nu?

Det at han er mindre kælen end dine andre katte, er ikke nødvendigvis en indikation på, at han påvirkes negativt af lydene fra bilerne. Katte er jo individuelle, præcis som os mennesker!

Kommentér på:
undre mig lidt- han er ikke ret kælen?

Annonce