{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Sterilisation af hunkat- hankat sær!! {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen...
Jeg har lige fået Fleur neutraliseret i dag og hun opfører Gigi- en kasteret hankat, sig pludselig fjendlig overfor staklen. Han hvæser og slår ud efter hende og hun vil jo bare gerne ligge sammen med ham, som de plejer...
Går det væk når hun ikke lugter af dokter dyr mere eller er hendes lugt ændret så meget så han slet ikke vil genkende hende igen...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisation af hunkat- hankat sær!!
  • #1   4. jun 2009 Mine katte opfører sig på samme måde når den anden har været i narkose og opfører sig anderledes..
    Som om at de ikke kan genkende den anden pga f.eks lidt vuggende gang efter narkose..

Det går over når katten er blevet sig selv igen.

• #2   4. jun 2009 Skild dem ad indtil hun er helt på toppen igen og er "dunstet" af. Ingen grund til til uvenskabet kommer så langt ud det bliver svært at rette op på. Det er stressende for pegge parter. Tag hende med i seng så hun biver holdt varm.

• #3   4. jun 2009 Okay- det var dejligt at høre! Hun får lov at ligge dejlig varmt på et tæppe på sofaen i nat og så må Gigi sove i gangen. Så håber jeg alt er normalt i morgen, om ikke andet kan hun da slå fra sig der.

• #5   5. jun 2009 Her dagen efter er det stadig det samme, så håber godt nok snart at hun lugter af sig selv igen! Hun kan da heldigvis stadig hoppe højere end den tykke, så hun kan komme væk.

• #6   5. jun 2009 hvorfor det havde været sådan en god ide at tage hende med i seng er fordi sengen har rigtig mnge gode kendte, kraftige og trygge lugte.

Hun skl ikke hoppe så højt med en nysteriliseret mave - hold dem fra hinanden indtil det er dæmpet ned.

• #7   5. jun 2009 Jeg tror bare det er imidlertidig.
    Når din kat har været ved dyrlægen er den fyldt med nye dufte. Bl.a dufte fra dyrhospitalet og narkose og alle de ting de desinficere med... Jeg tror bare din hankat reagere fjendtligt fordi at hun lugter anderledes end hun plejer... Det går heldigvis væk efter et par dage. Så lige som Lis siger, så giv hende lidt fred for hankatten, til hun er kommet sig over operationen smiley
    Held og lykke med misserne

Kommentér på:
Sterilisation af hunkat- hankat sær!!

Annonce