736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skal jeg gå til dyrlæge??? Skal jeg gå til dyrlæge???

Hej
Jeg har fået min kat steriliseret her den 13-5-2009 og nu her opdager jeg at den bryster er ophævet men og den er normalt eller ikke det er jo det jeg ikke ved...
Så jeg ved ikke om jeg skal kontakte dyrlægen her i morgen eller vente til den skal have sting ud....???

HJÆLP HJÆLP.....

På forhånd tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 300 kr.
  • Samle grill 600 kr.
  • Løsning af unbrakoskrue 250 kr.
  • Hej har en alkohol græsslåmaskine der ikke vil starte ordene 695 kr.
  • Opsætning af lampe + forbindelse til kontakt 1.203 kr.
  • Rengøring, 79 m2 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg gå til dyrlæge???
  • #1   24. maj 2009 Kan stingene ikke tages dag 10? det kan du godt få gjort i morgen så kan der blive kigget på det også. er det alle brysterne der er hævet?

• #2   24. maj 2009 Jeg har det sådan, at hvis du spørger om du skal gå til dyrlægen så er det vel fordi du er utryg ved at der sker noget med din kat som du ikke ved hvad er. Hvis man er it tvivl så mener jeg at man, både for kattens og for ens egen skyld, bør gå til dyrlægen. Der er noget der siger dig at der er noget galt, og det skal man lytte til som katteejer.

• #3   24. maj 2009 da min kat blev steraliseret fik hun ik taget sting de forsvandt selv så det kan man ik regne med smiley

• #4   24. maj 2009 Ellers lav et kald til din dyrlæge, så kan han svare hvad han synes.. Jeg tænker at det han være hævninger efter operationen, og alligevel ikke, da der er gået så mange dage... Men at det istedet kan være betændelse, og det SKAL behandles.. Fik hun antibiotika?

• #5   25. maj 2009 det er alle bryster der er hævet... men dyrlægen men det er homonerne der ikke rigtig kan finde ud af det.... så han kigger lige på den når den skal have stingene ud på fredag. og undskyld den blev steriliseret den 19-5-2009..... sorry

Kommentér på:
Skal jeg gå til dyrlæge???

Annonce