{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

gode billeder af killinger {{forumTopicSubject}}

hej alle på kg
nu har jeg haft 4 kuld killinger og hver gang ender jeg op med samme problem nemlig når killingerne skal fotograferes hver for sig
jeg kan ikke uanset hvad og hvordan jeg gør drejer killingen sig og piver efter sin mor
eller også kommer der sådan et genskin fra underlag mm
så billederne bliver rigtig dårlige og farverne ikke kommer helt til sin ret
kunne godt tænke mig at høre hvad i andre gør gode råd er meget velkomne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode billeder af killinger
  • #2   16. maj 2009 he he ja rumpe fotos har jeg mange af gg desværre for jeg prøver jo at samle så mange billeder af de enkelte killinger som muligt til mine kommende killinge købere og så er det jo super ærgeligt at de skal have så mange dårlige billeder
    men vil da prøve at tage uden blitz og se om det giver bedre resultat
    syns bare at folk generelt herinde er super gode til at tage billeder af deres killinger og mine bliver bare så kiksede men øvelse gør vel mester som man siger men tag for rådet smiley

• #4   16. maj 2009 Hej smiley

For det første som *Den der ler sidst, ler bedst * siger, så får du det allerbedste resultat uden blitz.. MEN det kræver dog også at billederne bliver taget i dagtimerne mens der stadig er lyst udenfor. Ellers ser lyset unaturligt ud, og farverne vil ikke blive gengivet rigtigt..

Du kan prøve når du tager billedet at holde knappen halvt ned, så kameraet fokuserer, og så i det øjeblik killingen kigger, trykker du knappen helt ned .. Dette vil virke allebedst med den funktion der hedder "børn og kæledyr" hvis dit kamera har den funktion. Børn og kæledyrs funktionen har en kortere lukketid og kan derfor tage et helt skarpt billede af bevægende objekter smiley

Jeg håber det hjalp en smule smiley

PS. Du kan også sagtens opleve at ud af 100 billeder er kun 1-2 gode, når det handler om dyr der ikke vil sidde stille smiley Så bare klik løs smiley

Kommentér på:
gode billeder af killinger

Annonce