{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Gode billeder af katten {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg nu skal bruge min egen profil som eks. hvilke billeder betegner i som gode og hvad mener i præcist med gode billeder..?
Synes i ikke at man ser katten fra et helt andet perspektiv.
Hvis nu der var en profil med udelukkende proff. billeder og en anden hvor det er almindelige folk os;) af den samme kat ville i så ikke give den profil med de proff. billeder den højeste karakter.

Jeg ser dette som et galleri hvor det er billederne det handler om. Derfor betyder det meget for mig at have dem iorden, hvilket jeg også synes jeg har sådan. Så det at mn kan skrive tekst er jo et plus.

Så derfor ( specielt inde på hesteG ) pisser det mig af at man får denne her :

Hej
HVorfor har Rony fået middel?

GRR!

Som nogle ved bryder jeg mig ikke om persere, og jeg sidder da også nogle gange om tænker mit, men jeg bedømmer da alligevel fair. Der skal da nok være en lækker perser jeg har givet høj, det kan jeg jo godt selvom jeg ikke kan lide katten.
Og jeg behøves jo ikke at kunne lide katten ( jeg kender den jo heler ikke ) dor jeg ved at der er nogen der elsker den som jeg elsker Kiki. Nogen der har brugt tid og kærlighed på at lave en profil her og stolt vise sin kat frem..

Så skriv noget mere spændende og læg nogle knaldgode billeder ind. Bare i elsker jeres kat og katten er sku da ligeglad med at få lav. Jeg kan jo så ikke være så kæphøj ,med mit brok da jeg spurgte meget i starten hvad jeg kunne gøre bedre, men jeg har indset hvor træls det er.

Nogle har tiden og lysten til at sidde og svare alle dem der gerne vil have svar, hatten af for dem.

Men hvor synes jeg det er træls af sidde og slette kommentarer fra utilfredse hesteejere der føler ig trådt på fordi jeg ikke kan se hvor dejlig deres hest er på billederne fordi kvaliteten er dårlig.. De tar det personligt og tror at bare fordi deres hest ikke en er ilter frieserhingst så skal jeg give deres hest/hund/kat topkarakter på 7 billeder og 15 linier twkst.

Sur opstød fra mig, det skulle lige op. Hvis der er ogen der har lyst så må de godt skrive hvilke billeder de synes jeg mangler;o)

Så kan i have en fortsat god aften, tænk lidt over hvordan i begrunder, for der er folk på den anden side..

Kattegalleriet er sku et dejligt sted.! Med nogle dejlige folk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode billeder af katten
  • #1   17. apr 2006 Jeg synes at det første billede på ens kats profil skal være det billede man synes er flottest.. Ikke nødvendigvis det man synes er sjovest eller hvor man kan se hvert et hår på katten, bare det er det der præsentere katten bedst. F.eks. er dit første billede rigtig godt.. Man ligger mærke til katten og ser hvor flot hun er. Dit billede nr. 16 er også meget godt, for der kan man se hele katten også, men hun ser mere tilfreds ud på billede nr. 1.. Samtidig synes jeg også det skal være et nogen lunde opdateret billede, så det ikke er et killingebillede man har på som det første, når katten er f.eks. 2 år..

Resten af billederne må godt være blandede.. F.eks. sjove, gode, stemningsfulde eller bare anderledes billeder.. Jeg fik på et tidspunkt at vide at folk synes der manglede udendørsbilleder hos Mischa.. På det tidspunkt kom hun ikke ret meget ud, så det var lidt svært, men nu har hun da lidt, fordi hun kommer ud i sele og snor.. Og det var med til at gøre der kom mere variation ud af billederne..

Mht. dit spørgsmål om prof profilen og den "helt almindelige" med den samme kat på begge, så tror jeg nok man er tilbøjelig til at give prof profilen højere karakter, hvis katten stadig er flot, da det gør meget om ens billeder er flotte klare frem for grumsede.. Men det er klart, ikke alle kan have et dyrt kamera liggende, og tager måske med deres mobil eller webcam, og sådan er det, dem skal der også være plads til smiley

Man kunne da lave en test.. Hvis nu jeg tog en masse billeder af Mischa med mit webcam og min mobil (som tager de dårligste billeder jeg længe har set) så tror jeg da ikke hun får ret mange ekstra høje.. max 5 ud af 100.. Men det er bare et bud.. smiley

• #2   17. apr 2006 jeg syntes de allesammen er gode på hver deres måde.... Har lige smidt en karakter når jeg nu var der.....

• #3   17. apr 2006 Jeg giver Camilla meget ret, med det hun skriver. Men samtidig har jeg forstået det sådan at man skal give karakter efter hvad man synes om katten og ikke profilen, da netop ikke alle har et lige godt kamera.

Og til slut, vil jeg da sige at du har ngole mega gode billeder!

• #4   17. apr 2006 Og ja jeg synes at alle katte er dejlige, men samtidig er der skam også racer jeg ikke kan lide, men giver ikke katten lav eller middel af den grund - så kigger jeg i forhold til hvordan den race skal / burde se ud!

• #5   17. apr 2006 Channie> ja, du har helt ret, man skal give karakter udfra katten og ikke profilen, men jeg er nu stadig ret sikekr på at mange synes en kat er ekstra flot når det er nogle kanon gode billeder der er af den.. Vil jeg nu også gerne selv indrømme.. Jeg bliver lidt mere imponeret over en kat, hvis det er nogle fllotte billeder, frem for hvis de er grumsede.. Men det er nok også fordi man har så få ekstra høje.. hehe smiley

• #6   17. apr 2006 Jeg vil osse sige at jeg ser om det er klare rolige billeder at se på :-)))

• #7   17. apr 2006 Missemayer - det er nemlig det mange bedømmer fra, med dårlige billeder, derved ikke en høj, og er rimelig sikker på at det er noget vi ikke længere må i følge reglerne! Så det er ikek noget man selv vælger at ikke ville stemme efter, for har det på samme måde...

• #8   17. apr 2006 Camilla - Helt rigtigt!

Men jeg kan jo så sige det som det er, for jeg har fået middel til både Mille og Rollo af ACDG-Cecilie ! Og spurgte nemlig der hvad der gjorde det, for at høre om jeg kunne gøre noget bedre, og fik svaret:

Hej

Jeg tænker bare ikke waow. Eller jo det gør jeg, men dine billeder er ikke så spændende

og

Undskyld

Det er pga. billeder eller tekst. Jeg bedømmer ikke for katten. Men jeg stemmer heller ikke tit på persere fordi jeg har lidt døje med det;o)

Og det vil jeg jo mene er forkert i følge reglerne! Men det er sådan jeg har opfattet dem - ved så ikke om det er forkert...??

• #9   17. apr 2006 channie---- Jeg har også fået middel fordi man ikke hunne lide Ritas røde farve.....

• #10   17. apr 2006 Lena - det er jo så katten der kritiseres, og ikke profilen, så der vil jeg mene at hvis man ikke kan lide katten så er det vel fair, men man må ikek brude de begrundelser jeg fik... Men jeg synes Rita er super dejlig! :o)

• #11   17. apr 2006 Er totalt enig med misser :-)))

• #12   18. apr 2006 Ja det kan jeg godt se..... Er også lige glad er skide glad for hende og ville ikke bytte hende for noget i verden så for min skyld kan man give hende lav hvis man vil det....

• #13   18. apr 2006 Nej sådan har jeg det også! :o)

• #14   18. apr 2006 Giver dig helt ret ACDG-Cecilie ! .
    Jeg bedømmer efter billederne og ikke efter katten's udssende. Jeg syntes ikke, man kan tillade sig at give andre katte lav, bare fordi man syntes de er grimme.

• #15   18. apr 2006 Hvis man skulle bedømme katten så var det jo bare alle ens ynglingsracer der fik højest karakter. Det er jo ikke fair.

Mit kamera har kostet 2499,- og det er fint til kattebilleder...

Men vi har jo dybt forskellige menninger. Der burde være et regelsæt..

Og Channie, skriv det på min profil i stedet hvis du har et problem med det,. Jeg synes det er meget svært at forklare folk det uden at såre dem. Og det vil jeg are ikke..

• #16   18. apr 2006 ACDG-Cecilie ! - Har jo skrevet til dig! :-S
    Og synes da at det er okay, hvis man ikke kan lide kattene er det jo okay, emn i reglerne står der at man ikek må gå efter om hvor mange billeder man har eller om de er af knap så god kvallitet... Og det var jo altså de begrundelser du brugte ved mig...

• #17   18. apr 2006 Og nu er det sådan at jeg ikek har 2500 kr til et super godt kamera!

Kommentér på:
Gode billeder af katten

Annonce