{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

farve- mønstre {{forumTopicSubject}}

jeg har en sort killing i mit kuld, kan ses i mit fotoalbum, er han ikke sort bloched tabby, selvom der er lidt lyst i ham nogle steder ? farmand er jo bloched tabby men er ikke sikker på hvad moderen er, nogle der kan give et bud på hvad han er og hvilket mønster der er i moderen Jasmin ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farve- mønstre
  • #2   14. maj 2009 nej der hvor han sover er det nok ikke helt nemt, men kan man sige at hvis begge forældre har samme mønster, så er det det som killingerne får

• #3   14. maj 2009 Maria P,det passer ikke...
    Havde på et tidspunkt et britekuld efter silverspottede forældre og de fik killinger der var både spottede og klassisk tabby.

• #4   14. maj 2009 hvordan finder i entlig ud af hvad de forskellige farver og mønstre hedder ?? smiley
    Håber ikk det gør noget jeg spørg smiley

• #5   14. maj 2009 Pernille G. K. - her kan du se de forskellige mønstre (link fjernet)
    Det stribede mønster hedder makreltabby, det cirkelformede hedder blotchedtabby og det plettede hedder spottedtabby.

Maria P - på billederne kan man ikke se mønsteret, og man kan ikke nødvendigvis sige, at hvis begge forældre har samme mønster, så bliver det det mønster, som killingerne får. Det afhænger hvilke gener der er dominante og hvilke der er vigende - sådan noget gentik noget ;o)
    Er begge forældre eks. blotched, så vil killingerne også blive det - hvis de altså får et mønster ;o) Men to makreltabby forældre kan godt lave blotched killinger.

Kommentér på:
farve- mønstre

Annonce