735 visninger
|
Oprettet:
er det synd? {{forumTopicSubject}}
jeg fandt min killing Tiger i søndags. jeg bor i en et værelses lejlighed på 20 kvm. har købt snor til den, men den vil ikke bruge den endnu, men er sikker på det kommer.
er det synd for den at den ikke har mere plads? havde jo ikke ligefrem bestilt en kat, eftersom jeg bor der, men kunne jo ik lade en mishandlet kat gå tilbage til dem der var onde ved den. og da den var glad for mig og tryg ved mig fra første møde, tror jeg det må være skæbnen at jeg skal have den.
det er først nu her den vil være i nærheden af andre, fordi den har været så menneske sky.
vil ikke gøre den ondt, hvis det er for lidt plads.
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 34
sætter forresten billeder ind af den i aften engang når jeg er kommet hjem.
jeg var ved dyrlægen igår, da den havde orm, så skulle jo have noget mod det, og han sagde den virkede til at jeg var blevet dens mor, for jeg fortalte ærligt at jeg havde fundet den og havde taget den til mig, men han sagde den var tryg ved mig og elskede mig som dens mor.
han sagde os jeg skulle beholde den, fordi den havde knyttet sig for meget til mig allerede. men hvis det nu er for lille et sted for den i min lejlighed, er det jo ikke godt.
men tak LotteBeCoon. :o)
sep 2005
sep 2005
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 55
hej hej fra pia
sep 2005
er det synd?