{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Ang løbetid og p-piller {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål som undre mig lidt ??
Mine 3 piger har nu ikke fået p-piller i ca 3 mdr, men ingen af dem er gået i løb, hvordan kan det være ??
Det skal lige siges at jeg har 2 hankate som ikk er kastreret.

Ikke at det gør noget, for det ville da være fantastisk hvis man kan undgå p-piller og løbetid.

(ved godt p-piller ikk er sundt for katten, men det er mit valg)

Pernille som håber i kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang løbetid og p-piller
  • #1   26. apr 2009 ja det var så lige det jeg ikke spurgte op......... smiley

• #2   26. apr 2009 nogle katte går går kun i løb nogle gange om året, men hvis de går sammen med fetile, er det ikke sikkert du opdager de er i løb, da de jo ikke behøver kalde på hanner når de allerede er der

• #3   26. apr 2009 Hanner kan jo lugte før vi kan at hunner går i løb.. Nogle hunner går i stille løb og andre er bare larmende..

Forstår ikk "Ikke at det gør noget, for det ville da være fantastisk hvis man kan undgå p-piller og løbetid." - du ved godt at så ender du med de parrer konstant og ja der kommer killinger osv..

• #4   27. apr 2009 Jamen det var os det der undrede mig lidt, vores grå mis my har været i løb før og var en være skrige dukke haha
    Men vil de ikk stadig gøre det der med måsen i vejret hvis de er gået i løb ??

Nååå jamen det gør da ikk noget hvis de ikk går i løb, også bliver de jo fri for de p-piller. Og opdager jeg en er gået i løb bliver de skildt af (går hver for sig)

Men viste faktisk ikk de kunne gå i løb uden man opdagede det ??
    Vores røde han kalder en del, men tror altså ikk han får lov at hoppe på for pigerne bliver sure på ham når han snuser dem bag i og jager ham væk...

• #5   27. apr 2009 Det er fordi han kan lugte det er ved at være der.. Som sagt kan hanner lugte det langt før vi opdager de går i løb.. Det forskelligt hvordan hunner er i løbe tid osv. men jo de stikker numsen i vejret når man klør dem lige over halen..

Men hvis du ingen planer har om killinger - hvorfor overvejer du ikk at få dem ordnet allesammen? Det er jo ikk sundt at lade dem gå fertile eller for den sags skyld bruge p-piller til damerne.. De er lige så skadelig som det faktisk er for os mennesker.. Man kan som regel få en rabat ordning ved at komme med mere end 1 kat samt hvis man ikk har råd til at betale det hele på 1 gang kan man hos fleste dyrlæger godt få lov til at afdrage om måneden..

Læs evt. dette link (link fjernet)

• #6   27. apr 2009 Kan kun anbefales at læse Tom Schantz Kristensens kloge ord i linken.

Jeg har et par hunner der sidst på året var kraftigt i løbetid, de skulle ikke parres på det tidspunkt og kom på p-piller. NU skal de parres - men ikke det mindste tegn på løbetid de sidste 2 måneder.

• #7   27. apr 2009 okay, den ene af vores hunkatte har altid løftet måsen når man klør hende over halen, også selv om hun har været på p-piller...

så undre mig en del smiley

• #8   27. apr 2009 Nogen hunkatte er så hormonelle at hver 7. dag ikke er nok til at give p-pille

• #9   27. apr 2009 jamen de har gjordt det siden de var bitte små mislinger smiley

Kommentér på:
Ang løbetid og p-piller

Annonce