{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. løbetid....
  • #1   26. feb 2006 Jeg ved det ikke. Måske kommer det an på hvilken race det er, og om den bliver parret eller ikke. Men vil gætte på ½ - 1 uge. *SSS*

Potekram herfra.

• #2   26. feb 2006 Ihhh guder....

Håber kun det er 3 dage hehe.

Hun larmer lige vel meget om natten hehe.

Et spørgsmål mere:

Hvor mange gange om året er de egentlig i løbetid?

• #3   26. feb 2006 Den skal også steriliseres snart. Skal lige have forhørt mig om priser og lign ved de forskellige dyrlæger heromkring.
    Heldigvis er vores anden hunkat ikke i løbetid selv om hun er en mdr ældre. de er fra april og maj 2005

• #4   26. feb 2006 Puha glæder mig ikke hehe.

Håber den ældste af dem er mere stille end den anden. Den ældste er en skovkat...ved ikk om det har noget at sige. Den der er i løbetid nu er en blanding.
    Skovkatten skal ikke steriliseres da den skal have killinger på et tidspunkt...

• #5   26. feb 2006 Hehe nej håbede måske bare at skovmissen ville være lidt mere "tilbageholdende" hehe

Ellers tak for hjælpen og de hurtige svar :o)

• #6   27. feb 2006 Min hunkat Dufa var sidste gang i løbetid i 12 lange lange dage... - Men hun er heldigvis ikke en skriger og spiste godt i mellemtiden.

• #7   17. mar 2006 Vores perser hunkat er oftere og oftere i løbetid og er det længe af gangen. Vi opleve for kort tid siden at hun var det i en lille måneds tid og kom så over det... Så få dage efter fik vi besøg af 2 af vores venner og I det øjeblik de trådte ind af døren og kælede en lille smule med hende kom hun i løbetid igen og var det over en uge.... Og hun larmer ALTID hele døgnet rundt når hun er det puuuhaaa.... Bare vi snart kunne finde den perserhankat....

Kommentér på:
ang. løbetid....

Annonce