Samarbejde med dyrenes beskyttelse {{forumTopicSubject}}
Jeg tror ihvertfald det kan blive godt, forsøger i øjeblikket at få en aftale med dyrenes beskyttelse om at de skal bekræfte på en eller anden måde at vi vil forære 40-50% af indtægterne til dyrenes beskyttelse der kommer fra hottedyr.dk
Men for at folk ikke skal mistro os for bare at lokke folk til, så vil vi gerne kunne bevise det overfor brugerne der forhåbentlig er rigtige dyrevenner, at de godt vil bruge 30 kr for at oprette sig, og samtidig støtte dyrenes beskyttelse
Når alt skat og beløb fra teleselskaberne er trukket fra er 40-50% ca. 3-4000 kr for hver 1000 bruger der opretter sig. Resten af overskuddet vil dels gå til konkurrencer og de udgifter der nu er ved at have sådan en side..
Så selv om en bruger kun betaler 30 kr, kan det altså hurtigt komme op i et stort beløb til dyrenes beskyttelse
Håber at rigtig mange vil tage godt imod idéen.
Hvis det viser sig, at når siden er færdig at der rent faktisk ikke er nogen der vil betale 30 kr, så vil beløbet for oprettelse naturligvis blive mindre.
Personligt synes vi ikke 30 kr er meget når man f.eks ser på scootergalleri.dk der vil have 20 kr for at kunne vise sin scooter frem,, og her vil en stor del af indtægten gå til et godt formål..
Siden er selvfølgelig ikke færdig indenfor 14, og der er heller ikke sat nogen dato på det. Da det er et webfirma der skal lave siden, kan det godt tage sin tid. Vi har nemlig forsøgt at få lavet en side før, som aldrig blev færdig, og den ventede vi på i over et år. Nu har vi fået lov til at droppe den anden side og satse på denne her, da vi har over 100.000 kr til rådighed for at få lavet siden, så vi håber selvfølgelig at der er nogen der vil oprette sig, når siden engang er færdig, da der allerede er lagt mange penge i det..
Adios
www.instantunlocking.com
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 532
Hvis man nu vil støtte dyrenes beskyttelse hvorfor så ikke sende pengene direkte ?
Så for de alle pengene og ikke kun en eller anden procentdel
Eller hva`
Misli
Betina & Kalle
aug 2005
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Men folk er da velkommene til at sende penge direkte, det kommer ikke mig ved.. Idéen er blot at samtidig med at man opretter sig på siden så går halvdelen af hele indtægten til et godt formål, dvs. når der er f.eks 1000 brugere i hver dyrekategori, så er det minimum 18.000 til dyrenes beskyttelse, og på den måde kan det blive til et pænt stort beløb...
Og hvis vi tager scootergalleri,dk bilgalleri.dk etc. som dyregalleri også har, hvor man skal betale 20 kr for at vise scooter osv. frem, så er 20-30 kr vel ikke meget for kæledyr, hvis man samtidig støtter en god sag, det er det eneste jeg mener med det..
Men du er da velkommen til at give 18.000 istedet for 30 kr, som hurtigt kan blive til 18.000 jo flere brugere der kommer
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 532
Du må undskylde det var ikke fordi jeg syntes at det er en dårlig ide. For selvfølgelig er alle de penge du kan skaffe til dette gode formål bedre end ingen ting.
Der er efterhånden bare så mange forskellige gode organisationer som samler penge ind
Prøver selv bl.a. at hjælpe Børnefonden og Børns vilkår
Misli
Betina & Kalle
aug 2005
aug 2005
Har selv, hund og kat, og hvis jeg selv kun havde hund, ville det ikke betyde at jeg KUN ville hjælpe hunde, ville hjælpe alle slags dyr!
Samarbejde med dyrenes beskyttelse