709 visninger
|
Oprettet:
hjælp en af mine hunkatte strinter {{forumTopicSubject}}
hejsa håber der er en der kan hjælpe mig, ved virkelig ikke hvad der går galt. det startede da den yngste, misty kom i løbe tid der blev der hver dag strintede i vores seng en kæmpe pøl faktisk, og så tænkte vi at det var hende så nu er hun blevet stereliseret men nu er der igen en pøl på dynen, er der nogen der ved hvad det kan skyldes??? jeg har en hun kat mere missya hun er godt to år og misty er lige godt et år der har aldrig og er ikke synlige problemer med de to. de gør hinanden rene og putter med hinanden. håber en kan hjælpe for vil nødig af med en af dem=(
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
En sterilisering vil helt sikkert hjælpe. Der er ingen grund til at holde katte fertile hvis ikke de skal bruges i avl.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 11
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Den ældste hunkat på 2 år, hun er ikke steriliseret vel??
Hvis hun er fertil (ikke steriliseret), så kommer hun jo selv i løbetid, og det kan være meget frustrerende for hende i længden, gentagne gange at gå iløb uden at blive parret. Derfor er det nogen som af ren frustration begynder at tisse forskellige steder.
Derfor mener jeg bestemt ikke det er underligt.
Jeg ville få tjekket begge katte for urinvejslidelser, eftersom du ikke ved hvem af dem der tisser i sengen nu, og så ville jeg få den sidste steriliseret, så de begge er kastrater og kan nyde livet og hinanden til fulde drag.
hjælp en af mine hunkatte strinter