spar penge på katte gejl {{forumTopicSubject}}
hej alle
uden at tænke over det, har jeg da hele tiden godt vidst at man kunne spare penge på selv at lave katte gejl. Men så var min kæreste og jeg ude og handle i dag, og blev da lidt overrasket.
vi gik tilfældigt til i en malerforretning, fordi vi så nogle søde dørmåtter, og så lidt gemt væk så min kæreste nogle lidt mindre måtter til 26 kr. vildt billigt. så den har vi købt, og kattene elsker at kradse i det. . det er jo perfekt og så til 26 kr. måtten er ens farvet men stadig pæn. det er lige før jeg tror at kattene kan lide den måtte bedre end en måtte som jeg havde købt i en dyrehandler til 140 kr.
har i nogle oplevelser med gode tilbud? tror jeg skal mere på lov og se hvad jeg kan finde af sjove ting til dem. har også overvejet selv at lave kradsetræ og kattehule (ved godt at der er så meget snak om at kattene ikke rigtig vil bruge dem, men vi har ikke så mange gemmesteder herhjemme, og vores hankat elsker at gemme sig i ting, så vil gerne lave en og give ham muligheden for at have den ).
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Det med det brugte kradsetræ har kke været et problem her. Vi har haft købt e brugt og mine snusede bare meget ihærdigt til det og så var den skid slået og de bruger det flittigt.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Køber man katteting, kattefoder og kattegrus kan en del spares ved at købe det på zooplus. Pt. er den engelske side billigere pga. den lave kurs på pundet - fragt er den samme uanset vægt.
spar penge på katte gejl