{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Lidt nyt herfra {{forumTopicSubject}}

Jah... har jo fået bortgivet 2 af mine katte.. Essie og Pewie bor nu i Frederikshavn, hos min kusine, i en 110 kvm (katteparadis) lejlighed.. med alt tænkeligt sjovt og spas at lege med.. der har de affundet sig rigtig godt.

Kom af med dem, da jeg følte at tiden ikke var der.. Med 3 små killinger, Tiger på snart 6 mdr og så de resterende 3 voksne..

Gustus er igennem endnu en kur for at se om hans mave kan komme sig efter sin sulte/hjemløse tid som killing, men efterhånden er vi ved at opgive.. smiley

Baloo har lige været syg i en uges tid.. Han fik en allergisk reaktion på det loppespray han var blevet behandlet med.. Men nu er han over det, og er begyndt at strutte rundt af liv og ballade..

Der er lidt nye billeder af de 3 små under mit galleri.. mest af Baloo...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nyt herfra
  • #1   22. sep 2005 ^TheCatwomNan^ > Hej..

Jeg har før oplevet den samme allergiske reaktion fra min gamle hunkat pga et loppehalsbånd..
    Produktet hedder Frontline Vet (Kutan Spray) , som man skal kunne behandle katte ældre end 2 dage med..
    Alle andre har taget det fint, men Baloo gik hen og fik dårlig mave... det var det eneste symptom..

Kommentér på:
Lidt nyt herfra

Annonce