745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lidt nyt herfra Lidt nyt herfra

For et stykke tid siden oprettede jeg et forumemne, der handlede om, at Chico ikke trives. Siden er der sket en del.
Den største forandring er, at jeg har overdraget min Norske Skovkat, Stella, til min mor. Jeg måtte desværre se i øjnene, at tre katte i min bolig var én kat for meget for dem alle, men især for Chico. Under andre omstændigheder (fx mere plads) ville det måske have gået fint, og det var jo ikke fordi, de sloges eller noget, men jeg følte alligevel, at det var det bedste…
Nu er der gået et par uger, siden jeg traf den svære beslutning, og jeg er ikke længere et øjeblik i tvivl om, at det var det rigtige at gøre. Chico har nemlig fået det meget bedre - både som følge af, at Stella ikke er her længere, og som følge af den indhegnede have, som han har indtaget som sit territorium. Han stresser mindre, har fået selvtilliden igen (har endda lært at sige fra over for andre katte - ingen får lov til at komme tæt på haven), har øget sin vægt og opsøger mig mere for nus og opmærksomhed. Samtidig stortrives Stella hjemme hos min mor, hvor hun har en jævnaldrende at putte og lege med smiley
Jeg savner da Stella helt vildt, og det var en beslutning, der gjorde rigtig ondt, men jeg føler, at det var det bedste for os alle.

Så nu nyder jeg hverdagen med dejlige Amigo og Chico smiley I går fik jeg taget lidt billeder og har oprettet et fotoalbum af drengene, der nyder den indhegnede terrasse/have: https://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse-kat/32156-stemningsbilleder_fra_terrassenhaven

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt nyt herfra
  • #1   15. sep 2021 De ser rigtig ud til at hygge sig
    tror du har truffet den rigtige beslutning - også selvom at den var hård
    men du har jo stadig mulighed for at besøge Stella, når hun nu bor hos din mor.

• #2   15. sep 2021 Flot beslutning med Stella hos din mor.
    Vi vil vist alle gerne kunne træffe beslutning for kattens bedste, men vi kan ikke altid helt undgå at blive præget af vores følelser og eget behov for, at have katten nær os. Så forstår hvis det har været en svær beslutning.

Dejligt at det allerede har vist sig at virke smiley og ja - som Anja skriver, så kan du jo besøge Stelle smiley

• #3   16. sep 2021 Tak Anja og Li Lot smiley

Ja, det var en sindssygt svær beslutning, men det hjælper helt sikkert, at jeg stadig kan besøge Stella hos min mor. Ellers tror jeg heller ikke, at jeg kunne have gjort det.

• #5   16. sep 2021 Tak for de søde ord Samsungs mor smiley

• #6   23. sep 2022 smiley Virkelig dejlig opdatering på en gammel tråd, (der åbenbart er over et år gammel :-S ) .

Kommentér på:
Lidt nyt herfra

Annonce