{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg er ny på siden. Vi er i fredags blevet de stolte ejere af en stor fin blanding af en Norsk Skovkat og en Huskat (Balou). Han er 3 år gammel, og han er indekat. Hende jeg fik ham af kunne ikke lige finde hans vaccinationspapirer, men sagde at han var blevet vaccineret for ca. 2 år siden. Nu lader vi ham lige falde til hos os og blive helt tryg inden jeg slæber ham med til dyrlægen til et kæmpe check og en vaccination. Men det springene punkt er så at han er lidt småfed, og vi vil gerne sætte ham lidt på smalkost. Spørgsmålet er så om jeg skal fortsætte med alm. kost (RC) men skære ned på mængden, eller om jeg skal gå over til Light-udgaven og bibeholde mængden? Nogle gode forslag?
Hilsen Bettina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   24. mar 2009 <i><b>Du kan prøve og ringe til dyrelægen og spørge dem til råds. men jeg ville nok skifte over til light og bibeholde mængden . men det er lidt svært for mig, og sige, for jeg har aldrig haft en overvægtig kat, så mine pigers mad står fremme døgnet rundt. har faktisk hørt at katte som får små potioner et par gange om dagen godt kan finde på og forsluge sig, og spise vildt hurtigt, og det kan godt gøre så de blir tykkere. og hørte så at man kan skifte over på light også bare lade foder stå fremme døgnet rundt, ved ikke om det er helt rigtig .

• #2   24. mar 2009 Hvis du ikke føler at han spiser for meget mad, men "bare" har let ved at blive overvægtig, synes jeg du skal sætte ham på light, enten fra rc eller hills, hvad du end synes passer bedst til ham smiley

• #3   24. mar 2009 jeg ville sætteham på ligt foder fra royal canin eller hills, men kun hvis han er for tyk.og så lade han bideholde den mængde han spiser

og tillykke med din nye kat, glæder mig til billeder,

Kommentér på:
Foder

Annonce