{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination for tidligt.
  • #1   19. jan Hvad skulle der ske? Katte i dag overvaccineres i forvejen med 300%, da de fleste vacciner holder i 3 år, når katten først har fået de tre basisvacciner.

• #2   19. jan Det er svært at nøjes med hver tredje år, når forsikringsselskabet vil have at katten er vaccineret hver år.

• #3   19. jan Du kan eventuelt møde op i morgen, hvor du spørger dyrlægen, hvad han/hun tænker. Hvis forsikringsselskabet forventer vaccination 1 gang årligt, er der ikke rigtigt nogen vej udenom, medmindre du skifter selskab. Men din kat burde ikke tage skade af en vaccine to måneder inden udløb smiley

• #4   19. jan Susanne:
    Derfor er det også lidt griseri, at de følger PRODUCENTENS anbefalinger og ikke dyrlægens.
    Lucas holder også pause, for han skal ikke stresses mere end højest nødvendigt med dyrlægebesøg.

• #5   19. jan Ja du kan gøre det nu, og det gør nok ikke den store forskel med den tid.
    Jeg syntes så det er ærgerligt der er det krav, om vaccine hvert år, hvis man ikke har en kat som løber ind og ud som det passer den.
    Efter grund vaccinen, fik jeg mine katte tjekket for vaccinens effektivitet, hvert år i 5 år, og den virkede stadig, mine katte er inde katte men adgang til lukket have, og er kun blevet vaccineret en gang siden grund vaccinen, og det var fordi de pludseligt havde en kat de havde kontakt med, hver dag, gennem hegnet, en hel sommer, så de blev toppet op, nok ikke nødvendigt, men så var det gjort.
    De er ikke blevet testet siden, det har hele tiden været dyrere end at vaccinere, men testen gælder på samme måde som om de er vaccineret, du skal bare kunne vise attesten.

• #6   19. jan Så kunne sådan en test jo være løsningen.
    Pris cirka?

• #7   19. jan Det jeg betalte var, det som svare til en blodprøve hos dyrlægen, og 500 kr til den dyrlæge som testede blodprøven, det var en dyrlæge i Skjern, om der er flere som gør det, det ved jeg ikke, da jeg ikke kunne komme til dem med mine 3 katte, så blev det den løsning, et tilbud jeg fik fra Skjern dyrlægen.

• #8   i går kl. 00:02 Nu er den på tysk, men det er producentens anbefalinger. Jeg fatter ikke, at man i dk fastholder 1 år. Men de må jo mangle penge.

profilbillede
Kommentér på:
Vaccination for tidligt.

Annonce