{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Min kat står MEGET tidligt op ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley Ja titlen siger sig selv.
Da jeg fik min kat, kunne hun sove HELE natten og stå op når jeg stod op. Men nu, hun står op kl 5-6 stykker og står og kradser på dørene. Er det normalt at hendes sove tid lige pludselig har ændret sig?
Det skal lige siges at jeg leger hende træt hver aften. Men alligevel vækker hun mig totalt tidligt.
Nogen ideer til hva man kan gøre? Eller er det bare sådan ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat står MEGET tidligt op !
  • #1   22. feb 2009 Jeg kender det godt fra vores egne katte af .... De havde også en periode hvor de vågnede meget tidligt og miavede helt vildt ...

Vi skaffede os en kattelem, og så stoppede det problem, da de nu selv kan gå ud og ind som det passer dem ...

• #2   22. feb 2009 Det er lyset der gør det - dagene bliver længere, ergo står man tidligere op:-)

• #3   22. feb 2009 Mine katte sover begge ret meget og står som regel op når jeg står op...de er selvfølgelig vågne engang imellem om natten, men de "genere" ikke os....de har så også adgang til soveværelset. Så når vi går i seng, går "alle" dyrene med....de har deres faste pladser.

Jeg kan altid regne med at så snart jeg hopper under dynen så kommer Fluffy og skal kæles i søvn.....og nogle gange kommer han op til flere gange om natten, men det er ikke så tit det sker.

Men synes da at det Lis har skrevet med lyset, giver meget god mening :o)

• #4   23. feb 2009 Ja det gør det også smiley Men min kat er en rigtig bandit om natten smiley Hun åbner selv skuffer og skabe .. Men problemet er mest om morgenen når hun kradser på døren. Det er kun mit værelse hun ik har adgang til om natten fordi hun har det med at vælte alt . Hun har adgange til stue, køkken, min mors værelse og badeværelset.

• #5   23. feb 2009 De kan mere end man lige tror hehe Jeg har også opdaget at min den ene har fundet ud af, hvordan jeg åbner døren udtil terrassen (jeg lukker hunden ud jævnligt) så dvs at katten prøver at nå håndtaget på døren, det ser ret morsomt ud, for han er jo langt fra at kunne nå *GG*

Det er sjovt hun vælter ting, hvor gammel er hun?

Altså nogle katte er klodsede, men de fleste er faktisk ret dygtige til at undgå at vælte ting...lige så snart de ved hvor tingene står. Det er mere hvis man lige pludselig ommøblere, at de ikke kan finde ud af det :o)

• #6   23. feb 2009 min kat vækker mig kl halv tre om natten og holder mig vågen i ca halvanden time... det er til at blive tosset af...

hvis nogen har nogle idéer til at undgå det, så skriv gerne...

Kommentér på:
Min kat står MEGET tidligt op !

Annonce