Hus til kattene {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har 2 skønne misser som både er inde og ude. Vi har fravalgt kattelem efter vi flyttede i sommers, fordi den ene jager helt vildt og slæber rigtig mange dyr/lig indenfor. Det vil vi gerne undgå. Så vi lever med at lukke dem ind og ud 200 gange om dagen
Men . Det hænder jo at de er ude enten når vi tager på job eller når vi går i seng. Og så er de ude til der igen er nogen til at lukke dem ind.
Den ene finder som regel ly på en havestol med hynde på vores overdækkede terrasse. Men jeg kunne virkelig godt tænke mig et kattehus til dem hver hvor de kan ligge varm og godt i ly for vinden.
har i erfaringer med nogen,? Jeg er lidt nervøs for om kvaliteten på dem jeg finder er for dårlig.
Jeg er ikke lige hooked på et hjemme projekt.
Mvh L
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.639
Mine er heldige sofakartofler.
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 267 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 358
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Det vigtige er at huset/kassen/boksen er hævet lidt fra jorden, og at der er plads til noget halm.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.639
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.220
Mine kasser (har haft herreløse katte boende på terrassen, blev isoleret med en rest billig liggeunderlag og diverse tæpper.
Tæpperne skifter du ofte og især hvis du bliver våde.
Hvis jeg husker rigtigt, så er der et billede på min profil, hvor Freddie hjælper med godkendelsen af projektet.
Jeg har haft mange der har levet et liv på denne måde, så det kan sagtens bruges som læsted.
Når det er sagt, så har mine sofadyr altid været inde om natten, for jo mere frit lejde de har, jo længere bevæger de sig på eventyr og hvis de er rigtige uheldige, så kommer de i slagsmål med en FIV kat eller bliver påkørt, og så har vi balladen.
Hus til kattene