685 visninger
|
Oprettet:
p-piller/løbetid -Drægtig? {{forumTopicSubject}}
Mia har været stukket af her i weekenden, og hun plejer at få p-piller søndag, men hun er først lige kommet hjem nu her..
Hun plejer at virke somom hun er ved at komme i løb lørdag/søndag, kan hun nå at være blevet bedækket?
p-pillen burde jo virke til i går?
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 89
Så jeg ville bare vide om det var sansynligt hun var drægtig, for jeg vil ikke give hende p-piller igen hvis hun er det, men jeg ved ikke om de kan nå at blive drægtige på 1. dag?
Jeg ved at hunde ikke kan, der er det først senere i løbetiden de kan..
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
det er langt bedre for hende end p-piller. de kan medføre kræft i livmoderen og alt muligt andet grimt så man skal kun bruge dem i perioder, ved katte der ellers skal bruges i avl. skal hun ikke det vil jeg foreslå du neutraliserer hende.
Jeg mener ikk hun kan være drægtig, det er for kort tid, og hun var jo ikke i løb som sådan så...
nov 2007
nov 2007
Jeg spurgte ikke til om det var godt at jeg brugte p-piller, jeg spurgte om den kunne være drægtig..
Og det mener i ikke.. Så tak for svaret..
tak for den del om hvorvidt hun kan være drægtig, for den anden del kan jeg ikke bruge til noget, jeg ved godt hvad jeres holdning til det er.. det behøver man kun være 2 minutter på kattegalleri for at finde ud af, i hvertfald hvis man er normalt begavet..
Hvad min grund til hun er på p-piller er kommer ikke jer ved.. i er generelt meget omhyggelige med at skrive det i hver eneste debat herinde.. Men det er spild af jeres kræfter, for dem som virkelig ikke vil neutralisere deres dyr gør det i hvertfald først ikke når alle siger de skal..
Nuvel, jeg ved godt jeres heksejagt er venligt ment.. men igen jeg tror i spilder jeres krafter..
nov 2007
Og jo jeg er taknemmelig for at i har svaret på det jeg spurgte om..
Men som sagt det andet kan jeg ikke bruge til noget... længere er den ikke..
nov 2007
det var jo blot for at informere dig om, at p-piller er bestemt en stor risiko at tage, om du tager den eller ej, det må være din egen samvittighed værd!
Heksejagt?? -Det tror jeg ikke. Men snak du med din dyrlæge om hvad der helbredsmæssigt er det smarteste for din kat, at der er mange herinde som mener det er en god idé at neutralisere, gør det jo ikke til en mindre god holdning?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
jeg vidste det f.eks ikke da jeg startede med kattehold. derfor skrives det ofte. og mange bliver stadig overraskede over hvordan det hænger sammen. Så jeg er tilhænger af at sige tingene for ofte, hellere end for lidt.
p-piller/løbetid -Drægtig?