{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Min maine Coon kat brækker sig {{forumTopicSubject}}

Hej, vil lige høre om der er nogle herinde som har oplevet samme problem med deres kat.
Mig og min kæreste har en Maine Coon kat (Hugo), som i perioder brækker sig. Vi plejer at give ham Maine Coon 32 fra Royal C, men har prøvet at skifte ud med nogle andre produkter fra Royal, men det hjælper ikke. Jo i nogle perioder gør det men feks. lige nu så ligger der bræk i gang om dagen.
Min kæreste har gået hjemme i et års tid pga han har smadret hans albue, og da han bare gik hjemme brækkede han sig meget sjældent. Men nu er han begyndt at læse for 4 uger siden, og lige siden der er Hugo begyndt at brække sig meget tid.
Der er kun en lille hårbold i hans bræk, men meget væske.
Vi har lagt mærke til at han slikker sig rigtig meget, altså nærmest overdrevet en gang imellem.
Vi har haft ham til dyrelæge og få ham tjekket og fået taget blodprøver, men de kunne ikke se der er noget galt med ham.
Håber der er nogle der kan hjælpe, eller måske har nogle råd til at hvordan man kan aktivere katten til at lave andet end at slikke sig konstant. Vi har dog alt muligt legetøj, og han er ikke alene, vores Game er hos ham altid...

MVH Jeanette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min maine Coon kat brækker sig
Kommentér på:
Min maine Coon kat brækker sig

Annonce