2.866 visninger
|
Oprettet:
Fremmede katte gennem kattelemmen {{forumTopicSubject}}
jeg har i de seneste 2 måneder haft besøg af nogle fremmede katte. de kommer helt ind i mit hus gennem min kattelem, mine egne 2 katte er meget forvirret og nervøse og tør heller ikk gå uden for hvis jeg ikke er hjemme. jeg har ikke lyst til at lukke dem inde om natten og heller ingen halsbånd
- hvad skal jeg gøre???
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 14
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
jeg vil få en kattelem med magnet på - så KUN dine katte kan gå frem og tilbage. Den koster lidt, men er sikkert godt givet ud
mine forældre har også haft samme problem - fordi naboernes katte ville ind og æde deres birmaers dejlige kvalitetsmad
Så det fik min mor stoppet ved, at den fremmede kat var i baggang - døren blev lukket og uden for kattelemmem blev der stillet en stor balje vand - så skræmte de den stakkels kat så meget, så den drønede ud af lemmen igen....og ned i baljen....de har aldrig haft besøg af den siden....
Måske lidt synd for katten, men alternativ var, at den jo flere gange har fået stor står, fordi mine forældres katte går agurk på den fremmede kat...så pest eller kolera...og så finder jeg den sidste metode m ed vand mere human for den
Hilsen Heidi og birmabanden
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 14
Fremmede katte gennem kattelemmen