{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Hjælp Min hun kat Miaver hele tiden:S {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg fik for snart et år siden 2 katte (esben og Signe)

og er ik lige så erfaren med katte,

Men nu har de parret sig et par gange, i løbet af de sidste 4 uger.

og skal til dyre lægen her i næste uge.

Men hvorn kan jeg se om hun er gravid ?
og nu er hun begyndt af miave utroligt meget dag, og nat, nogen der ved hvad det kan skyldes ? jeg tænker det måske er fordi hun er gravid,

Men man kan ik se på hendes størrelse af hun har taget på eller noget :S

På forhånd tak

--- mark

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Min hun kat Miaver hele tiden:S
  • #1   18. jan 2009 Det lyder, som om hun er i løbetid. Hvis han er kastreret, burde hun ikke kunne blive drægtig - hvis han ikke er kastreret, så vil de parre sig, hver gang hun er i løbetid.
    Om ca 3 uger vil du kunne se, at hendes dievorter bliver stærkt lyserøde, hvis hun er drægtig.
    Men hvis killingerne egt er uønskede, foreslår jeg, at du får begge katte neutraliserede i næste uge.

• #2   18. jan 2009 dkkorat:

Tusind tak smiley

han er ik kastereret endnu (Skal dog have gjort det hurtigst muligt) men økonomien er lav for tiden,

Men har du nogen ide om hvad det vil koste ? sådan ca.

• #3   18. jan 2009 Det varierer mellem landsdelene - men kommer man med to katte til neutralisation er der ofte mængderabat.

• #4   18. jan 2009 okay smiley tak for hjælpen...

• #5   18. jan 2009 Og ofte kan man få lov til at afdrage hos dyrlægen.. Så tag en snak med dyrlægen og fortælle din situation og hvordan i lettes klarer regningen..

• #7   18. jan 2009 Jeg håber da, at dyrlægebesøget næste uge er for at få kattene neutraliseret. Det er i øvrigt billigere end at skulle fodre på et helt kuld killinger, og hvad der ellers kan komme af uforudsete udgifter såsom vagtdyrlæge ved evt. fødselskomplikationer, og de penge man skal betale til dyreinternatet for at aflevere evt. overskudskillinger.

• #8   18. jan 2009 <i>Hvis du vælger og neutralisere begge to, hvilket er en god ide , så husk og sig at hunkatten måske kan være drægtig, så kan de fjerne ungerne, hvis de ikke er for gamle

Kommentér på:
Hjælp Min hun kat Miaver hele tiden:S

Annonce